חדשות בעולם

פלורידה: הרשויות עצרו ילדה בת 11 - בגלל 'מתיחה' שבה דיווחה על חטיפה

בת 11 נעצרה על ידי משטרת פלורידה לאחר שטענה בדיווח שיקרי כי חברתה נחטפה על ידי גבר, והקפיצה עשרות שוטרים ומסוק למקום ה'אירוע'

אא

מעצר חריג אירע השבוע בפלורידה, לאחר ששוטרים עצרו ילדה בת 11 בלבד - לאחר שזו עשתה 'מתיחה' טלפונית שהקפיצה את כל משטרת פלורידה על הרגליים. 

הכל התחיל ביום רביעי שעבר, כאשר הילדה טלפנה למוקד 911 ודיווחה בקול בוכים כי חברה נחטפה על ידי גבר חמוש. 

השוטרים המבוהלים, שכלל לא חשדו כי מדובר במתיחה, החלו להרגיע את הילדה, תוך ניסיון לדלות ממנה פרטים על החטיפה. 

והילדה, קטנה ככל שתהיה, בדתה מלבה סיפור שנשמע אמיתי לגמרי: היא תיארה את החוטף כגבר שנהג בוואן מסחרית בצבע לבן. כשנשאלה היכן היא נמצאת כעת, שיקרה הילדה כשאמרה שהיא עוקבת אחריו ומנסה לחפש אותו עם הוריה, בג'יפ כחול. 

הילדה גם בנתה פרופיל חיצוני של הגבר, שהיה שקרי לחלוטין - אך השוטרים שהאמינו לה והקפיצו מומחה קלסתרונים, הוציאו מבצע חיפושים שכלל לא רק ניידות אלא גם מסוקים שהוזנקו לשמיים. 

שוטרים ממשרד השריף המקומי של מחוז ולוסיה, אמרו כי הילדה סיפרה שלנהג יש אקדח, וכי היא ממשיכה לעקוב אחרי הנהג עם הג'יפ הכחול - אלא ששוטרים שהוזנקו לזירה שבה לכאורה בוצע המרדף שלה ושל הוריה אחרי החוטף, גילו השוטרים לתדהמתם שאין שם כלום. 

שוטרת שביצעה איכון על הנייד של הילדה אישרה שהיא נמצאת בביתה. היא התקשרה למספר שמופיע תחת הכתובת, ואביה של הילדה ענה ואישר כי היא בבית. ניידת של שוטרת ושני שוטרים נוספים הוקפצה לבית הילדה, ומצאה אותה כשהיא עדיין אוחזת בטלפון שממנו ביצעה את השיחות למוקד המשטרה ושעמו ביצעה את הדיווח השיקרי. 

כשראתה הילדה המבוהלת שהשוטרים מבקשים ממנה להתלוות אליהם למשטרה, היא החלה לבכות ולבקש סליחה. היא אמרה שזו הייתה מתיחה שראתה בסרטון ברשת ורק רצתה 'לצחוק' קצת.

בכל אופן, השוטרים לא חשבו שזה מצחיק. אחד מהם שתיעד את המעצר במצלמת האפוד שלו, אמר לה שהיא חצתה את הגבול, ואת אביה ניתן לשמוע גם כן באותו סרטון, כשהוא אומר לה שהיא "הולכת ללמוד לקח מאוד חשוב לחיים מהרגע הזה". 

משם הובלה הילדה למוסד לעבריינים צעירים, ובמשטרה בודקים איזה עונש לתת לה. מייקל צ'יטווד, השריף המקומי, התראיין לתקשורת ושם אמר כי "מתיחה כזאת אולי נשמעת תמימה, אבל היא יכולה להיות מסוכנת ולא נרשה לה לחזור בעתיד. בזבזנו המון משאבים כדי לבדוק את הדיווח שלה, בזמן שיכולנו להשקיע אותם בדברים אחרים. זה עניין רציני מאוד, ואנחנו רוצים לוודא שהוא לא חוזר על עצמו בעתיד".

תגיות:עולםילדהחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה