חדשות בארץ

האח הצעיר ביצע פיגוע ירי – אחיו הקים תא טרור ותכנן לבצע פיגוע

האח הצעיר בן ה-17 נורה למוות בעת שירה ופצע שני מאבטחים במעבר קלנדיה. האח הגדול הוא זה שסיפק לו את הנשק, והיום הוגש נגדו אישום. שני חברים נוספים בתא הטרור נעצרו לאחרונה, ויעמדו לדין

מחסום קלנדיה (צילום: פלאש 90)מחסום קלנדיה (צילום: פלאש 90)
אא

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בירושלים נגד אחיו של המחבל שביצע לפני כחודש את פיגוע הירי במחסום קלנדיה, ונוטרל על ידי כוחות הביטחון. מחקירה של היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים, בשיתוף השב"כ, עולה כי אחיו בן ה-19 תכנן יחד עם שניים מחבריו לבצע פיגוע נוסף. מעצרו סיכל את הפיגוע המתוכנן.

לפני כחודש הגיע מחבל למעבר קלנדיה בעוטף ירושלים, וביצע פיגוע ירי לעבר כוחות הביטחון שפעלו במעבר. המחבל, בן 17 מהכפר עקב, הגיע רגלית מכיוון יו"ש וירה מנשק מאולתר לעבר הכוחות שפעלו במקום. שני מאבטחים אזרחיים נפצעו באורח קל. שוטר ומאבטחים אזרחיים, שהיו במעבר, ירו לעבר המחבל, נטרלו אותו, ובהמשך נקבע מותו.

חקירת הפיגוע נמסרה ליחידה המרכזית של מחוז ירושלים שפעלה בשיתוף השב"כ. ביום שלאחר הפיגוע נעצר אחיו של המחבל, ובמהלך חקירתו התברר כי הוא היה מעורב בקשירת קשר למעשה טרור, בכך שהקים חוליית טרור שתפעל כנגד מטרות ישראליות ביחד עם שני חבריו. כמו כן מהחקירה עלה שסיפק לאחיו הצעיר את הנשק עמו בוצע הפיגוע בקלנדיה.

בימים האחרונים הושלמה גם חקירתם של שני חשודים נוספים שנעצרו (בני 19-20, תושבי כפר עקב, חבריו של אחיו של המחבל). בימים הקרובים צפוי להיות מוגשים גם נגדם כתבי אישום, בגין החזקת אמצעי לחימה בניגוד לחוק.

תגיות:מחבלפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה