חדשות עולם הילדים

מחר זה נגמר: רישום לקייטנה דיגיטלית ב-10 ש"ח לחודש בלבד

ישנה כמות אדירה של משפחות שהצטרפו ל"עולם הילדים" וניצלו את מבצע הקיץ החסכוני הזה: 10 ₪ בלבד לחודש הראשון. החל ממחר בחצות המחיר יעלה. נצלו את ההזדמנות עוד הרגע והצטרפו לעולם הילדים מבית הידברות: עולם צבעוני ומרתק שיעניק לכם שעות ארוכות של נחת יהודית

  • י"ב אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חוסר השגרה כבר מורגש חזק בבית, הילדים משועממים, רבים, משתוללים ומותחים עוד את הגבולות. הורים רבים עובדים שעות מאומצות והם אובדי עצות, כי קיטנות פרטיות עולות אפילו יותר ממשכורת חודשית. בהידברות ממליצים לכם לנצל את ההזדמנות ולהרוויח את המחיר המסובסד לחופש שקט ורגוע עם הילדים. הקייטנה הדיגיטלית של עולם הילדים מבית הידברות מציע לכם מגוון עצום של תוכניות, משחקים, סדרות, סרטים, חוגים, קומיקסים מרתקים, בדיחות, סיפורי שמע ועוד הרבה!

אם תכננתם לרכוש מלאי של חומרי יצירה בחנות או משחקים חדשים כמו פאזלים או פליימוביל, ולהסתמך על זה, כדאי שתחשבו שוב. מניסיון, כל אלה מרתקים את הילדים למשך זמן מה, ואחר כך הם חוזרים להשתעמם. הורים מתארים את האכזבה שלהם מהתעסוקה המועטה שדברים מהסוג הזה סיפקו לילדים, לעומת העלות שמכבידה על ההוצאות הגבוהות גם כך בתקופה זו. שעתיים עד יומיים של שקט - ושוב שומעים את המשפט "משעמם לי!". ואז מה? חוזרים לחנות לרכישה נוספת?

אפשר כמובן גם לצאת לאטרקציות מלהיבות, מלאות אדרנלין. בהחלט מומלץ לשלב טיולים או לונה-פארק מדי פעם, אבל על בסיס יומיומי זה כמעט בלתי הגיוני, מבחינת המחיר כמובן ומבחינת הזמינות שלנו כהורים לשעות פנאי מרובות כל כך. מה תגידו על אפשרות לקבל מלאי ענק של תעסוקה מגוונת ומרתקת במחיר הוגן של 10 שקלים בלבד לחודש? נצלו מהר את ההטבה שמגיעה לכם, כי מחר בחצות המחיר יעלה. 

אז מה יש שם, בעולם הילדים? בקיטנה הדיגיטלית של עולם הילדים מבית הידברות תיהנו מעושר גדול של תכנים מהנים. האתר יספק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה מהנה וחוויתית מבלי להתפשר על הערכים ועל העקרונות שלכם. עשרות משחקים, כולל משחקי יוניטי חדשים + חדרי בריחה; לראשונה אונליין: מעל 50 ספרי קומיקס חדשים!; המוח היהודי - חידון טריוויה בנושאי יהדות; ומאות סרטים וסדרות לצפיה ישירה. חלקם תוצאה של שיתופי פעולה חדשים עם יוצרי סרטים וחלקם הפקות חדשות במיוחד למנויים של עולם הילדים. 

"עולם הילדים" הוא כפשוטו - עולם צבעוני, מרתק, שמח ומלהיב עבוד הילדים שלכם. פלטפורמה מיוחדת המאפשרת שעות של תעסוקה מהנה וכיפית, והכי חשוב - שמורה ונקיה. עולם שמעניק להורים רוגע ושקט נפשי מהתכנים שהילדים צופים בהם, מקנה מידות טובות ודרך ארץ באמצעות סרטים ומפתח את היצירתיות של הילדים.

וכל זה ב-10 שקלים בלבד לחודש הראשון! מחיר שהיום הוא תקף, מחר בחצות כבר לא. אז אם דחיתם את ההצטרפות עד עכשיו - מהרו לנצל את ההזדמנות האחרונה שלכם. 

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים ותיהנו ממאות תכנים מרתקים לכל גיל: סרטים, סדרות, משחקים וחוגים מגוונים. חודש ראשון ב 10 שקלים בלבד!! 35 מהחודש השני. ניתן לבטל בכל עת. ההזדמנות שלכם לחופש מהסרטים!

תגיות:קייטנהעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה