חם ברשת

"מתי הייתה להקב"ה כזו נחת רוח מיהודי שהתקלח בתשעה באב?": הסיפור שמרגש את הרשת

יוסי פרבר, מתנדב במד"א, קיבל קריאה במהלך צום תשעה באב, להציל אדם חולה. מה שקרה אחר כך, לא הותיר עין יבשה

  • י"ב אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יוסי פרבר הוא מתנדב במד"א, קצין בצה"ל ומוסך לרבנות. בסוף השבוע הוא פרסם פוסט תמים, שלא חשב שבתוך שעות יהפוך לאחד הפוסטים החמים ברשתות החברתיות

"ומה זכיתי לעשות בתשעה באב?", כותב פרבר. "הרי היום צמתי, כמו רבים מעם ישראל, וגם נעלתי נעלי קרוקס (כדי לא לנעול נעלי עור), לא התקלחתי, לא רחצתי פנים ולא שטפתי את הפה. צום. אבל כאשר הגעתי לקריאה של אדון ששוכב בביתו, המתגורר לבדו, ולפי פצעי הלחץ שהתפוצצו לו בצד הגוף, ולפי קשר אחרון עם העובדת סוציאלית - נראה שהוא כבר כמה ימים שוכב כך בתוך הצואה והשתן של עצמו... השם ירחם. ולא אמשיך בתיאורים...".

החלק הבא בפוסט שלו לא הותיר עין יבשה. "ביקשתי עזרה מאחד מהחבר'ה של צוות האט"ן שבא, הושבנו את האדון על הכסא, אמרתי להם שאני מכניס אותו למקלחת, ככה - על הכסא. דחפנו את הכסא למקלחת, שטפתי אותו במים חמים נעימים, סיבנתי אותו עם הסבון בעזרת הכפפות שלבשתי, ואז ניגבתי אותו והלבשתי אותו בבגדים נקיים שמצאנו בארון שלו. וכמובן, פונה להמשך בירור וטיפול".

 

"אבל חשבתי לעצמי", הוא מסכם. "מתי הייתה להקב"ה כזו נחת רוח מיהודי שהתקלח בתשעה באב. אני בטוח שזה בדיוק מה שה' רצה ממני באותו האירוע.

תגיות:תשעה באבמקלחת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה