חדשות בארץ

שבת קטלנית בכבישים; בליכוד טוענים "אין מרד". סיכום חדשות השבת

פצועים והרוגה בתאונות דרכים, הפסקות חשמל ברחבי הארץ, ובליכוד מתנערים ממרד. סיכום חדשות השבת

אא

בתנועת הליכוד טוענים "אין מרד": אחרי שלפחות חמישה ח"כים מהליכוד הצהירו כי לא יתמכו בהמשך החקיקה, נמסר מתנועת הליכוד: "אין מרד. כולם רוצים להגיע להסכמות, ויש לעשות מאמץ מירבי לשם כך, אך לא לתת את הווטו לצד השני. בניגוד לדעת רבים, ראש הממשלה העביר את התיקון לעילת הסבירות, ובניגוד לדעת רבים, הוא גם קרא לעצור עד נובמבר כדי להגיע להסכמות. ראש הממשלה נתניהו יפעל בכל כוחותיו כדי להוביל את המשך החקיקה בהסכמות נרחבות גם בעתיד, ככל הניתן".

תאונה קטלנית בצפון: בכביש 804 שבאזור הצפון, נפצעה אישה כבת שבעים באורח אנוש. היא פונתה לבית החולים פוריה יחד עם פצוע כבן 60 שנפצע באורח קל. בהמשך נקבע מותה של האישה.

רוכב קורקינט נפצע: רוכב קורקינט חשמלי נפצע בתאונת דרכים בה נפגע מרכב בדרך המכבים בראשון לציון. הוא פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא.

תאונה בכביש 471: בסמוך לפתח תקווה נפצע באורח קשה רוכב אופניים חשמליים, בשנות ה-30 לחייו, מפגיעת רכב. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית.

טביעה בסביון: בבריכת שחייה פרטית בסביון טבע צעיר בשנות ה-20 לחייו הוא פונה במצב קשה, כשהוא מונשם לבית החולים שיבא.

מצוקת חשמל ביישובים רבים: ביום שישי ובשבת ניתקה חברת החשמל יישובים רבים מחשמל, באופן חלקי או מלא. בין היתר נותקו שכונות במודיעין עילית, ירושלים, בני ברק, רכסים ועוד.

ירי לעמדה צבאית: בליל שבת בוצע ירי מרכב חולף אל עבר עמדה צבאית בשומרון. דובר צה"ל מסר כי לא היו נפגעים, וכי כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר הרכב הפוגע והמחבל.

שריפה בגליל העליון: שריפה פרצה בשעות הצהריים בגליל העליון וגרמה להשחתת ערכי טבע רבים וחורש. לאחר שעות של מלחמה בלהבות, נמסר מכיבוי האש כי "14 צוותי כיבוי שפעלו במקום השיגו שליטה על האש ומנעו את התפשטותה למטעים ויישובים סמוכים". חוקר דלקות יבדוק את הגורמים לשריפה.

חיפושים אחר נעדרת: הציבור מתבקש לסייע למשטרה בחיפושים אחר מריה פאיוביץ' שנעדרת כבר מספר ימים. פאיוביץ (32), תושבת פתח תקווה, נראתה בפעם האחרונה ברחוב העלייה השנייה בעיר. כל היודע דבר על מקום הימצאה, מתבקש ליצור קשר עם מוקד המשטרה.

נסראללה מאשים את ישראל בכיבוש: בנאום שמסר חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, בעצרת בדרום ביירות הוא האשים את ישראל בכך שהיא "עדיין כובשת חלקים מאדמות לבנון, ועוד בחוצפה מדברת על פרובוקציות". עוד הוסיף נסראללה: "אני פונה לציונים ואומר: 'היזהרו מכל צעד טיפשי, או החלטות כאלה ואחרות... אנחנו מוכנים לכל אופציה ולא נשתוק מול כל מעשה טיפשי".

התחזית: עומס החום הכבד יימשך לאורך כל השבוע הקרוב, אך הטמפרטורות צפויות לרדת מעט ולהיות רגילות לעונה.

תגיות:הליכודהפסקות חשמלסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה