חדשות בארץ

אחד ממובילי המחאה: היעד – להפיל את הממשלה באמצעות פגיעה בכלכלה

בריאיון ל"כלכליסט", הצהיר משה רדמן כי היעד כעת הוא להפיל את הממשלה על ידי פגיעה בכלכלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "האופוזיציה חייבת לגנות גורמים שעושים נזק למדינת ישראל"

  • ט' אב התשפ"ג
רדמן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)רדמן (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, מספר על השלב הבא במחאה – הפלת הממשלה באמצעות פגיעה בכלכלה הישראלית.

"מבחינתי, היום התחיל המאבק להפלת הממשלה", אמר רדמן בריאיון ל"כלכליסט" שפורסם היום (חמישי), בעקבות העברת החוק לצמצום עילת הסבירות. "זה מאוד פשוט וכבר לא קשור לרפורמה".

רדמן נשאל "אבל איך מפילים ממשלה? אנחנו במשטר דמוקרטי ואין בחירות באופק". על כך השיב: "מתחילים להקשות מאוד על המצב הכלכלי. כבר רואים שמוציאים מישראל כסף, נראה בקרוב מהלך של משיכת כספים מהבורסה. לצערי הרב זה יביא לאינפלציה מטורפת ולעליית הריבית וזה יכביד על הציבור. אנשים יתחילו להיחנק מהמשכנתאות, לא יהיה כסף לקנות בסופר".

לדברי רדמן, "בעוד שלושה-ארבעה שבועות אתה תראה מכתבים ממפקדים בשב"כ ובמוסד שיגידו שהם פורשים, ובסוף יגיע חבר כנסת אחד בודד שיגיד שהוא כבר לא יכול. המדינה תתרסק, אך לצערי הרב אנחנו נצטרך לעצום את העיניים ולסתום את האף ולתת להם להוביל אותנו לשם".

"נראה אנשים שמוציאים כסף מהבורסה ואפילו מחשבונות עו"ש, ונמשיך ברחובות במחאה שישראל עוד לא ידעה כמותה. במקביל, מערך הביטחון והשירות הציבורי ילכו ויתפרקו", הוסיף רדמן. "אני מקווה שאצליח לשכנע את כולם שעכשיו היעד הוא להפיל את הממשלה, כי היום הממשלה הזאת חתמה על הדה-לגיטימציה של עצמה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב: "משה רדמן, אחד ממנהיגי המחאה, מצהיר בגלוי על כוונתם לפגוע בכלכלה הישראלית. האופוזיציה חייבת לגנות גורמים כמוהו שעושים נזק למדינת ישראל, ולהגיע להידברות אמיתית כדי להוביל להסכמות משותפות ויחד לתקן את הדברים החיוניים במערכת המשפט ולחזק את הכלכלה הישראלית".

תגיות:הרפורמה המשפטיתמשה רדמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה