חדשות עולם הילדים

לראות את בית המקדש בעיניים

סדרת אנימציה מרתקת ללימוד הלכות בית הבחירה, הממחישה לילדים את בית המקדש בצורה ברורה ומפורטת. עולם הילדים מביא לכם תוכן מרתק ואיכותי לחופש הגדול

  • ח' אב התשפ"ג
אא

איך נעביר לילדינו את תחושת הגעגוע לבית המקדש?

בעיצומו של החופש הגדול אנו נמצאים בימים של אבלות על בית המקדש שחרב. יחד עם כל האווירה השמחה, המשוחררת, הכיופים והחוויות, הילדים סופגים לתוכם עוד רגש עוצמתי וחזק של צער וגעגוע. ילדים רבים ואף מבוגרים נתקלים בקושי להבין לעומק את משמעות הימים הללו. קשה להרגיש צער אמיתי וגעגוע למשהו שאיננו מכירים. אנחנו כהורים מחפשים לחבר אותם לאווירת הימים והאבל של כלל ישראל ע"י סיפורים, פאזל של ירושלים או חוברות צביעה. אך כל אלו אינם באמת מעבירים את הרגש העוצמתי של ירושלים בתפארתה.

מדברים הרבה על החורבן, על הגלות, על המצור, ואנחנו שואפים שהילדים שלנו ידעו שיש למה להתגעגע, שיש למה לצפות. אנחנו רוצים שהם ירגישו את ההדר והפאר שהיו בזמן בית המקדש, את הניסים הגדולים והעושר הרוחני שהיה מנת חלקם של תושבי ירושלים לפני כאלפיים שנה. בעולם הילדים תוכלו למצוא סדרה מרתקת וייחודית המעבירה בצורה מרגשת את היופי המיוחד של בית המקדש בתפארתו. בסדרה רואים את ההיכל, את הכלים המיוחדים, את המזבח, את שער ניקנור ועוד. הסדרה מלווה בהסברים וידע נרחב על מנהגים, מידות והלכות. 

 

להצטרפות לצפיה בסדרה (מנוי ב-10 ש"ח בלבד)

 

למה בכלל צריכים בית מקדש?

הסדרה מתארת את החיים בזמן בית המקדש כאשר כביכול מתארחים בו שני ילדים משנת תש"פ. במהלך הסדרה הם מנסים לגשר על הפער בין הדורות הרחוקים ולהבין את סדר היום של תושבי ירושלים והכהנים בבית המקדש. ההסברים מופשטים וברורים, בשפה המתאימה לכל ילד על מנת לחבר את כולם לאווירת הימים ולצפייה שלנו לביאת משיח ולבנין בית המקדש. 

"למה בכלל צריכים בית מקדש? מה לא טוב בבית הכנסת שלנו עכשיו?" שואלת ילדת האנימציה החמודה בסרטון. זו שאלה שכל ילד יכול לשאול את עצמו, בקול או בשקט וטוב שיש מי שעונה על השאלות של הילדים שלנו ממקום נקי ושמור, מתוך המקורות. הסדרה באה במטרה להעשיר את הידע של הילדים הרכים בידע חשוב והכרחי על היסטורית העם שלנו, על היהדות שלנו ובעיקר כדי לאפשר לנו לקבל הצצה חיה ומוחשית לימים שהלוואי ויחזרו במהרה.

המנויים בעולם הילדים יכולים לצפות בסדרה המיוחד הזו באופן חופשי כמו בכל שאר הסדרות, המשחקים והקומיקסים המיוחדים שיש באתר עולם הילדים של ערוץ הידברות. וכל הטוב המופלא הזה בעלות של 10 ש"ח בלבד לחודש הראשון, במיוחד לכבוד החופש הגדול! גם תעסוקה גם מהנה וגם איכותית. 

מכאן מצטרפים לקהילת המנויים של עולם הילדים >>

תגיות:בית המקדשילדיםערכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה