חדשות בארץ

גורמים בקואליציה מעבירים מסר: פתוחים למשא ומתן, גם על חוק צמצום עילת הסבירות

בכירים בקואליציה מוכנים להגיע להסכמות רחבות עם האופוזיציה בנוגע לשאר חוקי הרפרמה המשפטית

  • ח' אב התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בקואליציה מעוניינים להגיע להסכמות רחבות עם האופוזיציה אודות שאר חוקי הרפורמה המשפטית – כך דווח הבוקר (רביעי) ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח, בכירים בקואליציה אמרו: "אנחנו מוכנים לדון על הכול. אם נגיע להסכמות רחבות, אפשר גם לדון על תיקון מחדש של חוק עילת הסבירות למרות שכבר עבר".

יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן אישר את הנכונות למשא ומתן: "אנחנו מנהלים משא ומתן בלי שום תנאים מוקדמים. אפשר לדבר על הכול, באחריות ובמתינות, לטובת כלל אזרחי ישראל".

בתוך כך, הלי לוי, האם שהותקפה ברכבה בעת שהיתה עם 3 ילדיה, ע"י מפגיני שמאל שחזרה בריאיון לכאן חדשות את רגעי האימה.

"הגיעה חבורה של מפגינים מכיוון כביש 16 לכיוון בגין ואני כמובן ניסיתי להתחמק מזה", אמרה. "יש קטע מאוד לא פשוט שלדעתי הוא הרבה יותר אלים. אחד מהמפגינים פשוט פתח לי את הדלת בעוצמה, רכן עליי, שלח ידיים, לא נגע בי פיזית אבל שלח ידיים לכיוון האוטו, קילל, דיבר בצורה מאוד אלימה וסרב לתת לי לסגור את הדלת באוטו".

"הייתי מאוד מפוחדת מאוד מבוהלת. ואז בעצם קרה מסע הנקמה הזה. ביקשתי, ביקשנו התחננו, הם ראו כמה הילדים מבועתים, הילדים ממש בכו ברכב זה היה ממש טראומתי. אני הרגשתי שעשו עליי לינץ'. ממש ככה", הוסיפה.

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראית לוי, אם חד הורית, נוסעת עם שלושת ילדיה בין מפגינים מתנגדי הרפורמה המשפטית באיזור גן סאקר בירושלים כשהם תוקפים אותה. בשלב מסוים, שברו המפגינים את שמשת הרכב והילדים פרצו בבכי ונכנסו להיסטריה.

תגיות:קואליציההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה