חדשות בארץ

נעצרו שני המפגינים שניפצו את שמשת רכבה של תושבת ירושלים, כשילדיה במושב האחורי

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו תחילה את רכבה של הנהגת, וכשביקשה מהם לפנות את הכביש השליכו לעבר המכונית חפץ שניפץ את השמשה. בית המשפט הורה לשחרר את אחד החשודים, אך המשטרה ערערה

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

משטרת ירושלים עצרה היום (שלישי) חשוד נוסף בחשד למעורבותו בחבלה במזיד ברכב בו נסעו אתמול אישה ושתי ילדותיה, במהלך הפרות סדר בכביש בגין בירושלים. שמשת הרכב התנפצה, אך הילדות לא נפגעו פיזית אם כי לקו בחרדה.

החשוד הראשון, שנעצר אתמול בערב, הובא היום בפני שופט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו. בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית, אך המשטרה הגישה ערר על ההחלטה. הדיון טרם התקיים.

אם המשפחה העלתה אמש סרטון לרשת, שמראה תחילה מפגינים החוסמים את הכביש. היא פנתה אליהם, ציינה בפניהם שיש עימה ילדים וביקשה שיאפשרו לה לעבור, אבל הם עיכבו את המכונית. אחד המפגינים אף פנה אליה וצעק לעברה: "לכי תלמדי ליבה. תשלמי מיסים ואל תחיי על חשבוני".

לאחר מספר דקות המפגינים זזו הצידה והאישה החלה בנסיעה, כשלפתע נשמעה חבטה על השמשה האחורית וזו התנפצה. ילדותיה פרצו בצעקות והחלו לבכות, והאישה הזעיקה את המשטרה.

האישה מסרה לשוטרים את התיעוד, ואלה החלו לנסות לאתר את החשודים. אחד החשודים, תושב הוד השרון בן 45, אותר בשעות הערב בגן סאקר. הוא נחקר ונכלא, והובא היום בפני שופט.

לאחר פעולות חקירה נוספות הצליחה המשטרה לאתר ולעצור את החשוד השני, תושב תל אביב בן 39. הוא נחקר ויובא מחר לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

קצין משטרה, שפעל אמש בכביש בגין, סיפר: "מה שהיה אתמול בכביש בגין היה הכי רחוק שיש ממחאה כחוק, אלא הפרת סדר והתפרעות אלימה לשמה. מעבר לכך שמאות מפרי הסדר פגעו משמעותית במרקם החיים של תושבי ירושלים ומשתמשי הדרך באזור, הם סירבו להתפנות, התעמתו איתנו פיזית, תקפו, התפרעו ואף השליכו לעברנו חפצים מהגובה. כל האזהרות שלנו לא הואילו ושוטרים שלנו נפצעו. השימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר היה הכרחי, וחבל שיש מי שמציג את הפרות הסדר אמש בכביש באופן מעוות לחלוטין כאילו הייתה זו הפגנה מתואמת, קצרה ושקטה ללא אלימות, שלא פגעה באיש. מדובר בהפרת הסדר מהאלימות ביותר שהיו בירושלים בתקופה האחרונה".

תגיות:הפגנהאלימותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה