חדשות בארץ

אזרבייג'ן, וייטנאם ותאילנד: אלו 3 הסכמי התעופה הצפויים לקבל את אישור הממשלה

הסכמי התעופה החדשים כוללים הסכם תעופה חדש עם אזרבייג'ן, ועדכונים משמעותיים בהסכמי התעופה עם וייטנאם ותאילנד המאפשרים הגדלה משמעותית של היצע טיסות ישירות ליעדים

  • ז' אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock*(צילום: shutterstock*
אא

3 הסכמי תעופה חדשים באופק: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב הניחה היום (שלישי) על שולחן הכנסת 3 הסכמי תעופה לקראת אישורם בממשלה. הסכמי התעופה החדשים כוללים הסכם תעופה חדש עם אזרבייג'ן, ועדכונים משמעותיים בהסכמי התעופה עם וייטנאם ותאילנד המאפשרים הגדלה משמעותית של היצע טיסות ישירות ליעדים, והסרת מגבלות על מספר חברות התעופה המפעילות קווי תעופה ישירים למדינות אלה.

רגב מסרה: "בחודשים האחרונים פתחנו קווי תעופה חדשים בין תל אביב לטוקיו ובין תל אביב לדאבלין. הקיץ אנו מציינים שנת שיא במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות מנתב"ג, ואני בטוחה כי גם בשנה הקרובה נמשיך לשבור שיאים בתנועת הנוסעים ובפתיחת קווים חדשים".

ההסכם החדש שנחתם עם אזרבייג'ן יאפשר לחברות תעופה נוספות להפעיל טיסות ישירות בין ישראל לאזרבייג'ן, וכך יעודד תחרות והורדת מחירי הטיסה.

עדכון ההסכמים בין ישראל לווייטנאם ותאילנד, בשילוב עם פתיחת שמי סעודיה לטיסות אל ומישראל קיצרה משמעותית את זמני הטיסה למזרח. בעקבות כך נפתחים השמיים בפני חברות נוספות שיפעילו טיסות ישירות למדינות אלה. הגידול בהיצע הטיסות ליעדים אלו צפוי לעודד תחרות בקווי התעופה, ולהביא לירידת מחירי הטיסות, תוך הגדלת מספר הנוסעים בין ישראל לוייטנאם ולתאילנד.

תגיות:טיסהמירי רגבחברות תעופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה