חם ברשת

הזמר חבק בת והתרגש: "לא מצליח להכיל את הפלא הזה"

עקיבא הודה "לאשתי הגיבורה ולהשם יתברך" וכתב בפוסט מרגש לעוקביו: "ילדה שלנו, תודה שבחרת לרדת דרכינו לעולם הטוב הזה"

  • ז' אב התשפ"ג
אא

"היום עם שחר אור חדש הופיע בעולם והלב לא מצליח להכיל את הפלא הזה. ילדה שלנו, תודה שבחרת לרדת דרכינו לעולם הטוב הזה. תודה לצורית הגיבורה שמפתיעה אותי כל פעם מחדש בעוצמות שלה. תודה להשם יתברך". כך כתב הזמר עקיבא בפוסט שפרסם אמש (שני) בעקבות הולדת בתו.

זוהי הילדה החמישית של בני הזוג תורג'מן. הפוסט של עקיבא ריגש את הרשת. למרות היום הקשה שעבר אמש עם אלימות בכבישים והמחאות ברחובות, העוקבים לא הפסיקו להגיב ואיחלו לו מזל טוב.

עקיבא הביע את דעתו ממש לאחרונה בעניין הרפורמה המשפטית. רק בשבוע שעבר הוא התגייס לשירות מילואים. בפוסט שפרסם התייחס גם לקרע שנוצר בעם בחודשים האחרונים.

אז נכון שיש עכשיו בעלי אינטרס שמנסים להכניס את הפוליטיקה לצבא ולקרוא לסרבנות", כתב עקיבא. "אז אני רוצה לספר לכם שאצלנו  דווקא יש התייצבות גבוהה מהרגיל, קרוב ל-100 אחוז, ומי שלא בא התבאס שלא הצליח. כמו לכל חבריי לפלוגה, גם לי זה קשה בכל פעם מחדש לעזוב את המירוץ שאני שרוי בו, לצאת מעצמי, מהחיים הפרטיים שלי (מהבמות, האולפנים, החזרות והמשימות),להיות אחד מכולם, אחד בשביל כולם, חייל פשוט שבא לתת כתף ולהיות חלק קטן ממשימות של פעילות מבצעית, שמירה ואפילו נקיון. לטעום גם אם לרגע מהדי.אן.איי הייחודי והקדוש הזה שנקרא הצבא של עם ישראל".

תגיות:לידהעקיבא תורג'מן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה