חדשות בארץ

גינויים מימין ומשמאל נגד הקב"ט שירה: "ערב תשעה באב, אסור להגיע לאלימות"

ח"כ בני גנץ צייץ: "אל תחצו קווים אדומים". השרה גלית דיסטל: "כדי שלא נתקרב חלילה לחזון המחליא של 'הגופות הצפות בירקון' מבית היוצר של אהוד ברק, אני מפצירה במנהיגי השמאל: תרגיעו את הבייס"

  • ז' אב התשפ"ג
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

האירוע בחצרים, שם קב"ט הקיבוץ החליט להשתמש בנשק ולירות באוויר, מדאיג מאוד. הבוקר (שלישי), וגם במהלך הלילה, פרסמו פוליטיקאים, אנשי תקשורת ואנשים רבים אחרים גינויים, משמאל ומימין, כלפי האירוע – שיש חשש שיתפשט בהמשך למקומות נוספים.

כותב הנאומים של בנימין נתניהו לשעבר, העיתונאי ארז תדמור, כתב: "כל המדינה תקועה בפקקים כבר חצי שנה. 5 דקות חסמו להם את הכניסה לקיבוץ והמופרע הזה יורה באוויר. ולמרות הכל צו השעה הוא אחד: לחשוק שפתיים, לנשום עמוק, לתת לשטופי המוח לשחרר קיטור ובכל מחיר לא להיגרר לאלימות. עוד יום יומיים הרוחות ירגעו והעניינים יחזרו לשגרה".

שרת ההסברה גלית דיסטל כתבה: "הנה זה הגיע. חבר קיבוץ חצרים הוציא אקדח וירה באוויר מול מפגינים ימנים. הנשק החי נכנס לתמונה. כדי שלא נתקרב חלילה לחזון המחליא של 'הגופות הצפות בירקון' מבית היוצר של אהוד ברק, אני מפצירה במנהיגי השמאל: תרגיעו את הבייס. זוהי חובתכם".

יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ: "ערב תשעה באב, ירי באוויר ודריסת מפגינים. אני קורא לכל הצדדים, לכל אזרחי ישראל - כולנו אחים, אסור להגיע לאלימות. המשיכו להביע את דעתכם, למחות, להפגין - אך אל תחצו קווים אדומים. אחים אנחנו!".

העיתונאי בן כספית מחה גם הוא אחרי פרסום הסרטון: "סרטון רע, מדאיג ומצמרר. ירי באוויר בכניסה לחצרים. כנראה קיבוצניק מול מפגינים".

העיתונאי אטילה שומפלבי הוסיף: "הירי באוויר מול קיבוץ חצרים - קטסטרופה. אסון. תורידו מיד את הידיים! לא מרימים ידיים, לא שולפים אקדחים. די עם זה. חדל עכשיו!".

"אולי אפשר להבין את קב"ט קיבוץ חצרים מהאחים לנשק, אחרי שכנראה היה לו יום או יומיים קשים בצעדה בהפגנות ובחסימות בירושלים", כתב אחד העוקבים ."הוא חזר עייף ועצבני לבית וגילה שהחוצפנים תומכי הרפורמה חסמו לו את הקיבוץ. איך הם מעיזים? הרי רק לאנרכיסטים מותר".

תגיות:הרפורמה המשפטיתאלימות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה