חדשות בארץ

מרים פרץ במסר מצמרר: "הבן שלי קרע קריעה בחולצה ולא סירב פקודה"

אמם של אוריאל ואלירז הי"ד וכלת פרס ישראל אמרה בראיון: "אני רק מבקשת דבר אחד, בואו נעשה תענית דיבור. בבקשה לשתוק! הדיבורים כאן הם ההרס שלנו"

  • ו' אב התשפ"ג
בעיגול: כלת פרס ישראל מרים פרץ (צילום: פלאש 90)בעיגול: כלת פרס ישראל מרים פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ הי"ד, כלת פרס ישראל ומי שהתמודדה לתפקיד נשיאות המדינה, התייחסה למצב במדינת ישראל ולעובדה שחיילי צה"ל וטייסים מסרבים פקודה בימים אלה, בעקבות הרפורמה המשפטית.

"יש לי חוזה אחד. לחוזה הזה קוראים מדינת ישראל שעליה חלמתי. הבן שלי אלירז ז"ל התגורר בגוש קטיף. הוא קיבל פקודה לפנות את ביתו ואת בית דודתו", סיפרה בראיון מרגש לאלדד יניב וגלעד כץ ברדיו גלי ישראל. "הוא קרע קריעה בחולצה ולא סירב פקודה! זה חוזה חתום בלב".

אלדד יניב שאל אותה: "מה את מצפה מאהוד ברק, דן חלוץ ובוגי יעלון?", זאת בעקבות תמיכתם במילואימניקים שמאיימים לשבות. "אני מכירה אתכם, אתם לחמתם על הארץ הזאת. אני רק מבקשת דבר אחד, בואו נעשה תענית דיבור. בבקשה לשתוק! הדיבורים כאן הם ההרס שלנו", השיבה.

לפני כשבועיים סיפרה פרץ כי היא חובקת נכד חדש, שנקרא על שם דודו, בנה הבכור אוריאל הי"ד, שנפל בקרב בלבנון. בפוסט מרגש כתבה: "וְיִקָּרֵא שְׁמוֹ בְּיִשְׂרָאֵל: אוריאל בן בתאל ומתן. אוריאל נכדי! כשם דודו, בני בכורי, סגן אוריאל פרץ הי"ד, שנפל בקרב בלבנון. קשה לתאר במילים את ההתרגשות הגדולה", הוסיפה פרץ, "ממעמד ברית המילה וקריאת שמו - אוריאל! ילד שמביא איתו חיים חדשים וכל כך הרבה תקווה ותפילה, אחרי כל המשברים".

עוד הוסיפה פרץ: "ואני, שוב אוכל לחזור ולהגיד את המילים אליהן התגעגעתי כל השנים: 'כפרה, אוריאל!', לבשל לנכדי את האוכל שאהב אוריאל, ואפילו ברגעים בהם יתבלבל לרגע ויקרא לי 'אמא', אני אתמלא גאווה ושמחה על בני ועל נכדי החדש, גם יחד. כשם שנכנס לברית, כן יגדל אוריאל לחיים. חיים מלאים של שלום, של טוב, של משפחה, ושל אהבת האדם, באשר הוא אדם".

תגיות:מרים פרץסרבנותצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה