חדשות בארץ

אביגדור קהלני יוצא נגד המחאה: "רק פצצת אטום בתל אביב תחזיר את השפיות?"

גיבור ישראל מכנה את התנהלות ארגוני המחאה והמילואימניקים כ"התאבדות של המדינה. הם היו שליחים של עם ישראל, הם לא יכולים עכשיו לעשות פוליטיקה מהצבא. הצבא צריך להיות מחוץ לתחום"

  • ו' אב התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הרפורמה המשפטית: השר לשעבר, גיבור ישראל תא"ל במיל' אביגדור קהלני, תקף הבוקר (שני) את התנהלות ארגוני המחאה והמילואימניקים. "זו התאבדות של המדינה", אמר "אני מסתייג מזה בכל הסתייגות אפשרית. אני ממש המום מהאנשים האלה. אני לא מבין. אנשים ששירתו את המדינה, היו מוכנים לעשות למען המדינה הכול ועכשיו הם קוראים לסרבנות ומעודדים סרבנות? אדם משרת כחייל בצה"ל עד גיל 45. עד גיל 45 הוא איש מילואים, חייל בצה"ל".

קהלני אומר כי "אם הוא מתנדב שיעשה מה שהוא רוצה, אם הוא חייל ומתייצב מול מצלמות ואומר 'אני לא משרת יותר את המדינה', אחרי שהשקיעו בו מיליונים, אתה יודע כמה כסף מושקע בכל טייס? למה זה לא גולני? למה לא גבעתי? מה קרה? קודם כל אני המום מכל אותם הראשים שמתייצבים, הם היו שליחים של עם ישראל, הם לא יכולים עכשיו לעשות פוליטיקה מהצבא. הצבא צריך להיות מחוץ לתחום".

"ברגע שהם אמרו מה שהם אמרו אני צריך להסתכל להם בעיניים ולשאול 'מה קרה לכם? חוסר אחריות לאומי'. אנחנו יכולים להרשות לעצמנו?", הוסיף. "רק פצצת אטום שתיפול פה באזור תל אביב ותזעזע את המדינה תחזיר אותנו לשפיות? אתם רמטכ"לים לשעבר? בואו, נראה את הכוח שלכם הפוליטי. תקימו תנועה ותפילו את ביבי, זה בסדר. מה, אני לא יכול להאשים גם את גנץ ולפיד? אני יכול להגיד להם 'למה שלא תושיעו את ביבי מהמצב בו הוא נמצא?' לא שאני בא לעזור לו".

לסיום אמר: "יש נקודה שאני אינני מוכן לקבל - שיהיו טילים וטייס או לוחם ישב בבית וישתה כוס קפה. זה לא יהיה. אני לא יכול שלא להתייחס לזה כי אנחנו רואים כרגע מהפכה תרבותית במדינת ישראל, התחלקנו לשבטים. כל ממזר מלך מבחינתו חוסם את הכבישים, יולדות לא יכולות להגיע לבתי חולים, אנשים עם התקפי לב נשארים בבית".

תגיות:אביגדור קהלניהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה