חם ברשת

אלירז שדה: "מיעוט צמא כסף וכוח נהנה על חשבוננו"

אושיית הרשת ואיש הימין לקראת ההצבעה היום: "עד היום באמצעות הסבירות קבע הדרג המשפטי סטנדרט למינויים ולאחר החקיקה יקבע זאת הדרג הנבחר, מה רע לי בזה?"

  • ו' אב התשפ"ג
(צילום ארכיון: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום ארכיון: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

"למה מרגיש לי שכל עניין עילת הסבירות לא קשור במשטר אלא במינויים, ג'ובים, כסף, כוח ושליטה? מדובר במיעוט צמא כסף וכוח מכל הצדדים שנהנה על חשבוננו ומטריף את חיינו רק לטובתם, לא לטובתנו. לא לטובת העם, לא לטובת הציבור הרחב". כך כותב אושיית הרשת ואיש הימין אלירז שדה, בפוסט שפרסם לרגל המצב במדינה.

כידוע, היום אמורה להיערך הצבעה בנושא החוק לצמצום עילת הסבירות - מה שהוציא עשרות אלפים לרחובות. אתמול גם ההסתדרות התערבה והודיעה כי אם לא יושג פתרון עד השעה 16:00, היא תשקול את צעדיה, אך הליכוד דחה את ההצעה שלה לפשרה.

שדה זועם על העובדה שאנשי שמאל, בהם חיילים וטייסים, קוראים להחרמת שירות המילואים. "חיל האוויר או כל יחידה שיש בה סרבנות או ביטול התנדבות, חייב לגנות ולהשעות חיילים כאלה על מנת לשמור על היחידה והצבא כולו", הוסיף.

שדה הוסיף וכתב גם על נושא עילת הסבירות, שעבר לקראת קריאה שניה ושלישית. "מנסה להבין, עד היום באמצעות הסבירות קבע הדרג המשפטי סטנדרט למינויים ולאחר החקיקה יקבע זאת הדרג הנבחר, מה רע לי בזה? קודם קבעו אלה שלא נבחרים ועכשיו יקבעו אלה שכן נבחרים. אולי בכלל ייטב לי? כי את אלה אני יכול לפטר כציבור".

תגיות:אלירז שדהעילת הסבירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה