חדשות בארץ

בשטח בית חולים: חמישה ערבים הכריחו חולה יהודי לאכול אוכל מהרצפה, ולנשק את רגליהם

בכתב האישום שהוגש נגד החמישה נטען כי הכריחו את החולה, חרדי המוגדר תשוש נפש שהגיע לקבל טיפול רפואי, לקלל את העם היהודי. הנאשמים תיעדו את המעשים ופרסמו את התיעוד ברשתות החברתיות

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון),לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד חמישה ערבים תושבי ירושלים, בני 22-19, הנאשמים שהתעללו על רקע לאומני בחרדי תשוש נפש, בעת שזה שקיבל טיפול רפואי בבית החולים.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים שהו הנאשמים והמתלונן בגן מרים, המצוי ברחבת בית החולים הדסה עין כרם, בעת שאחד הנאשמים והמתלונן, אדם עם מוגבלות נפשית ובעל חזות יהודית וחרדית, היו במסגרת טיפול רפואי בבית החולים.

בכתב האישום נטען כי "בכל זמן שהות הנאשמים והמתלונן במקום, במשך כשעה וחצי, התעללו הנאשמים במתלונן כשהם מודעים למוגבלותו, הורו לו ולומר אמירות רבות משפילות ומבזות, וכן הורו לו לבצע מעשים רבים משפילים ומבזים".

כך, למשל, הנאשמים הכריחו את החולה לקלל את העם היהודי ואת אחותו, לומר משפטים מהקוראן, לרדת לקרקע ולנשק את רגלו של אחד הנאשמים, לאכול מהרצפה, ועוד.

הפרקליטות ציינה בכתב האישום כי "הנאשמים תיעדו את המעשים באמצעות מכשירי טלפון נייד, ופרסמו אותם ברשתות החברתיות טיקטוק ואינסטגרם". בעקבות פרסום תיעוד מעשה ההתעללות במתלונן, הגיעו פניות רבות למוקד המשטרה, שפתחה בחקירה.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של התעללות בחסר ישע ממניע גזעני, ופגיעה בפרטיות.

תגיות:התעללותתשוש נפש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה