חדשות בארץ

נתניהו: "שלומי מצוין. ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה"

ראש הממשלה פרסם סרטון מבית החולים שיבא, שעות לאחר שעבר הליך להשתלת קוצב לב: "ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה"

  • ה' אב התשפ"ג
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם אחר הצהריים (ראשון) סרטון מבית החולים שיבא, וזאת לאחר שעבר במהלך הלילה הליך להשתלת קוצב לב.

"אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם בשלומי, ולהודות גם לצוות המצוין בשיבא שמלווה אותי", פתח נתניהו. "כפי שאתם רואים, שלומי מצוין".

בהתייחסו לניסיונות האחרונים להגיע לפשרה בנוגע לחקיקת צמצום עילת הסבירות, אמר ראש הממשלה: "אנחנו ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה, אבל בכל מקרה אני רוצה שתדעו שמחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת".

מוקדם יותר היום, אמר שר החינוך יואב קיש כי אסור לימין לוותר על העברת החוק לצמצום עילת הסבירות. "אין לימין שום אפשרות מלבד להעביר את החוק". אמר בריאיון לרדיו 103FM. "לא יכול להיות שקבוצת אנשים עם חולצות טי שרט בצבע זית ינהלו את המדינה".

"צמצום עילת הסבירות לא יעשה פה חורבן בית ולא דיקטטורה", הצהיר קיש, "הדבר הזה ברור לכולם. אני מצפה מכולם לעשות פאוזה ולהירגע. החוק יעבור, ואז ניכנס לשיח, נראה מה אפשר לעשות. אסור לנו להכניס את הצבא לפוליטיקה, ואסור לימין לוותר על החקיקה כי המשמעות היא שהדמוקרטיה נמחקה במדינת ישראל".

"יש מוטיבציות אצל אנשים כמו אהוד ברק ואחרים להוביל למשבר בכוח. אנחנו לא במקום הזה. התחלנו בכל הכוח, זה נעצר, נבלם, ומאחורינו. הלכנו לבית הנשיא, התחלנו שיחות, ניסינו להגיע לפשרות. הייתי בשיחות האלה, ראינו שבנושא צמצום עילת הסבירות הפערים לא רחוקים. כשרצינו להמשיך עם זה, לפיד וגנץ פוצצו את השיחות".

"זה לא סוף הדמוקרטיה, לא יקרה כלום כשהחוק הזה יעבור. הנושא המרכזי פה הפך להיות האם אנחנו בשלטון דמוקרטי, של ממשלה עם רוב שמממשת מדיניות, או שנכנעים לחסימות כבישים, מדורות באיילון, שיתוק נתב"ג, איומים על נבחרי ציבור וסרבנות. לזה אסור להיכנע".

שר החינוך מתח ביקורת חריפה על הקריאות לסרבנות בחיל האוויר: "יש הרגשה של תסכול בקרב רבים, שכאילו חיל האוויר הפך להיות חיל של סרבנים. זה לא ככה – יש הרבה מאוד שימשיכו לטוס, שמאמינים בכך שלא מכניסים את הצבא לפוליטיקה".

תגיות:בנימין נתניהועילת הסבירותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה