חם ברשת

השחקן ריגש: "השבט שלנו, תרצו או לא, הוא השבט היהודי"

שי גולדשטיין שספג לאחרונה מתקפה כי הגן על אחיו החרדים: "מנהיגי המחאה מדברים כבר על 'לבנות את האומה מחדש'. כאילו אומה זה לגו שמפרקים ובונים, כאילו כל אחד מהם הוא בן גוריון לפחות. איזו יהירות"

  • ה' אב התשפ"ג
שי גולדשטיין (צילום: משה שי / פלאש 90)שי גולדשטיין (צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

השחקן שי גולדשטיין עבר תקופה לא קלה לאחרונה. הוא הגן על אחיו החרדים וזכה לדברי נאצה מהצד השני של המפה הפוליטית. בסוף השבוע סיפר כי צילם פרק יום השואה מרגש של סדרת ילדים כדי לשמר את זיכרון השואה "לדור שלא ידע". הפוסט הזה הצליח לרגש לא מעט אנשים ברשת.

"יום צילום מרגש. זו תחושה מוזרה כבן למשפחה שורדת שואה ללבוש את הטלאי הצהוב. מניח שככה נראה סבא שלי בימים ההם. יהודי זו לא רק דת זה קודם כל לאום. האדם הוא בעל חיים שבטי ומי שאין לו שבט לא שורד בטבע. והשבט שלנו, תרצו או לא, הוא השבט היהודי".

הוא הוסיף וכתב כי "אחרי המהפכה הצרפתית עלו לשלטון 'הנאורים'. עורכי דין ואנשי רוח. במשך עשר שנים הם ערפו 20,000 ראשים, כולל את הראשים אחד של השני. בתקופה, שזכורה כשלטון הטרור, נטבחו 150,000 מתנגדים. אחר כך הצרפתים כבר נתנו לנפוליאון שלטון יחיד במשאל עם. 'נאורות' היא אף פעם לא ערובה למוסר אנושי".

בהמשך התייחס גם לצד השמאלי של המפה וכתב: "מנהיגי המחאה באגוטריפ. הם מדברים כבר על 'לבנות את האומה מחדש'. כאילו אומה זה לגו שמפרקים ובונים. כאילו כל אחד מהם הוא בן גוריון לפחות. איזו יהירות. כדי לבנות מחדש צריך קודם לפרק, ולפרק זה קל. את זה הם יכולים לעשות. אחר כך הם יגלו שלבנות אומה לא כל אחד יכול אבל כבר יהיה מאוחר מדי".

תגיות:חם ברשתשי גולדשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה