חם ברשת

הזמר עקיבא: "שנאת חינם בעם? דווקא בתקופת בין המיצרים?!"

הזמר התגייס למילואים וסיפר: "בעלי אינטרס מנסים להכניס את הפוליטיקה לצבא ולקרוא לסרבנות. רוב המילואימניקים כאן עם אישה אלופה וילדים קטנים בבית, באמצע החופש הגדול"

  • ה' אב התשפ"ג
(איור: shutterstock)(איור: shutterstock)
אא

בזמן שהמחאה נגד הרפורמה המשפטית מתפשטת ברחבי הארץ והקרע בין שני המחנות הולך וגדל, יש מי שמנסה לאחות אותו. הזמר עקיבא הודיע בסוף השבוע כי התגייס לשירות מילואים. בפוסט שפרסם התייחס גם לקרע שנוצר בעם בחודשים האחרונים.

"קו מילואים, יו"ש קיץ 2023. גל חום בחוץ, במיוחד מתחת לווסט קרמי ולקסדה. חם גם במדינה. הכל גועש. כותרות העיתונים, פוליטיקאים, הפגנות, אנשים חרדים - מה קורה למדינה? אנרגיה קשה של שנאת חינם שמשתוללת בחוץ (ודווקא בתקופת בין המצרים)", כתב הזמר. "אבל עכשיו אני בתוך בועה ומה שנוגע בי באמת ומחמם את הלב זה לראות את כל החברים מתייצבים, אלה שהצטרפו למילואים בשנה שעברה ואלה עם פז"מ של 25 שנה - הסטודנט שסיים מבחן אחרון וביטל טיול לחו"ל, היבואן בעל העסק הגדול שכורע תחת הנטלקבלן הבנייה שמתפעל מרחוק 4 פרוייקטים במקביל, ‏עורך הדין שיצא לדרך עצמאית ועכשיו לראשונה מחזיק כמה תיקים -  זה רק מדגם קטן שמייצג את החבורה המדהימה הזו שיש כאן (רובם עם אישה אלופה וילדים קטנים בבית, באמצע החופש הגדול".

"אז נכון שיש עכשיו בעלי אינטרס שמנסים להכניס את הפוליטיקה לצבא ולקרוא לסרבנות", ממשיך עקיבא. "אז אני רוצה לספר לכם שאצלנו  דווקא יש התייצבות גבוהה מהרגיל, קרוב ל-100 אחוז, ומי שלא בא התבאס שלא הצליח".

"כמו לכל חבריי לפלוגה, גם לי זה קשה בכל פעם מחדש לעזוב את המירוץ שאני שרוי בו, לצאת מעצמי, מהחיים הפרטיים שלי (מהבמות, האולפנים, החזרות והמשימות), להיות אחד מכולם, אחד בשביל כולם, חייל פשוט שבא לתת כתף ולהיות חלק קטן ממשימות של פעילות מבצעית, שמירה ואפילו נקיון", הוא ממשיך. "לטעום גם אם לרגע מהדי.אן.איי הייחודי והקדוש הזה שנקרא הצבא של עם ישראל".

עקיבא מסביר בהמשך כי ‏"אני לא בא לבטל במחי יד את הבירור הזה שעובר עלינו. יש כל כך הרבה דברים שדורשים תיקון. אבל זה לא יכול לבוא על חשבון הלכידות והאחדות בינינו. דווקא מעומק המילואים אני רוצה להזכיר לכם ולי שעם ישראל חי".

תגיות:בין המצריםשנאת חינם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה