מעניין

הקבצן ההודי ה'מסכן' הוכתר כקבצן העשיר בעולם, אך לא מוכן להפסיק לבקש

קבצן מהודו הוכתר כקבצן העשיר ביותר בעולם וכבר צבר נכסים מעל למיליון דולר. אז למה הוא לא רוצה להפסיק לבקש נדבות?

אא

אם לרגע חשבנו שהקבצנים כולם מסכנים ואומללים, כדאי שנחשוב שוב: לאחרונה הוכתר קבצן 'מתמיד' בהודו כ'קבצן העשיר ביותר בעולם' - לאחר שנחשף כי ההון שלו עומד על כמיליון (!) דולר. 

על פי הדיווחים בEconomic Times מדובר בקבצן בשם ג'יין, שמזה שנים נוהג לשוטט באזורים מתויירים בהודו, לדוגמת העיר מומבאי, ולבקש תרומות מעוברים ושבים. 

כיאה לקבצן, מראהו אומר רחמים והזנחה, אולם מי כעת נחשף כי הוא כבר הספיק לרכוש לעצמו דירת שני חדרים בשווי 150 אלף דולר, ושתי חנויות שאותן הוא משכיר ב-400 דולר מדי חודש. 

אז הוא עובד קשה, זה נכון. 

לא קל להסתובב ברחובות בין 10 ל-12 שעות כל יום, בשמש ובגשם. אבל היי, כשאתה מרוויח כמעט אלף דולר בכל חודש רק מלעשות כלום ושום דבר, אין ספק שאפשר 'לסבול' את זה. 

בסרטון מיוחד שבו סיפר את סיפור חייו, הוא מספר כי כבר שנים משפחתו מנסה להשפיע עליו שיחפש עבודה רגילה ושיפרוש מעסק קיבוץ הנדבות, אך הוא דוחה את בקשותיהם מכל וכל וממשיך לדבוק במה שהוא רואה עבודה לכל דבר. 

אמנם כעת הוא מפורסם, אך לאחר שקיבל את התואר 'הקבצן העשיר ביותר בעולם' - גולשים רבים הביעו את זעמם כלפיו, כשאמר שהוא לא מתכוון להפסיק עם זה אף פעם. "יש קבצנים שלא חסכו ולא קנו בית, ולהם צריכים לתת את הכסף הזה", "אם יש לך כבר כסף תפסיק לבקש", "זה ניצול טוב הלב של הנותנים. אין לך זכות לעשות זאת", אומרים הטוקבקיסטים. 

ומה אתם חושבים על כך? שתפו אותנו בתגובות. 

תגיות:הודומיליונרקבצן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה