סלבס בהתחזקות

נטלי דדון מודה: "איבדתי הרבה חברים בגלל הדעות הפוליטיות שלי"

על רקע סרטון ששיתפה - הרשת תוקפת את נטלי דדון בתגובות מרושעות. ואיך היא בחרה להגיב להן? עם כל האמת (ועם סליחה מבורא עולם)

בעיגול: נטלי דדון בעיגול: נטלי דדון
אא

על רקע הרפורמה המשפטית והסערה המתחוללת בתקשורת הישראלית - נטלי דדון פרסמה השבוע ברשתות החברתיות סרטון שנועד למתוח ביקורת על צה"ל, בשל גורמים שונים שגוררים אותו להתפלש בביצה הפוליטית. 

כצפוי, הסרטון גרר עמו סנקציות שליליות ועורר את זעם הגולשים, שפנו לדדון בתגובות תוקפניות ומעליבות. 

לאחת מהן, שבה היא 'מואשמת' שלא הקריבה שום דבר למדינה - בחרה דדון להתייחס. "איך את לא מתביישת, איך?", כתבה התגובה. "את פעם הקרבת משהו בשביל המדינה? אבל באמת, הקרבה, חיים או מוות. אף פעם אל תשפטי כשלא היית בנעליו של אחר. הפעם הגזמת לחלוטין", האשים הטוקבק שאליו בחרה דדון להתייחס במלוא הרצינות, בין כל שאר התגובות התוקפניות שהוטחו כלפיה. 

"זהו, חייבת להגיב והפעם להרים לעצמי והכי גבוה", שלפה דדון, אך לא לפני שביקשה מחילה מבוראה. "מחול שדים עוטף אותי", המשיכה וכתבה. "מראש מחילה בפני בוראי, יצא לי קצת שחצני ואין יפה מענווה. אני גאה בשנתיים בהן זכיתי להיקרא תומכת לחימה. כל בורג במערכת חשוב באותה מידה, ולא יכול להתקיים בלי האחר. שום טייס לא יותר טוב מאיש תחזוקה. אם הקרבתי?", היא מזדעקת. "אני יושבת בבית לאחר שסירבתי להמשיך לקחת חלק בתוכנית שאהבתי בערוץ 13. משרדי פרסום ממליצים לא לעבוד איתי, קמפיינים בוטלו לי. ערוצי בידור החרימו אותי, ואני מאבדת עוד חבר ועוד חברה. אנשים שזרמו לי בדם. מהרגע שבו בחרתי לומר את דעותיי - הקרבתי את פרנסתי, את הנכסים הדיגיטליים שלי, את זמני ונשמתי למען המדינה", סיכמה. 

תגיות:פוליטיקהדעותנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה