חדשות בארץ

חיילי מילואים יצעדו נגד תופעת הסרבנות: "מיעוט קטן וקולני מנסה לפרק את צבא העם"

צעדת המחאה נגד הסרבנות תיערך בתל אביב ביום ראשון הקרוב. מארגני הצעדה: "לאור קריאות סרבנות של כמה אנשי מילואים, נצעד ונקרא בקול גדול 'מילואים ללא תנאים, שומרים על הבית ונאמנים לרוח צה"ל'"

(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

מאות אנשי מילואים, המתנגדים לתופעת הסרבנות, הודיעו היום (חמישי) על כוונתם לצעוד ביום ראשון הקרוב בתל אביב. מאחורי הצעדה עומדים הארגונים: הביטחוניסטים, מילואים ללא תנאים, טייסים לטוב, וארגון טייסים ולוחמים נגד סרבנות. בצעדה צפויים להשתתף לוחמים, טייסים, אנשי מודיעין ומפקדי עבר ביחידות צה"ל.

הצעדה תחל בשעה 17:00 בכיכר הבימה ומשם יצעדו אנשי המילואים עד לגשר הקריה מול מגדלי עזריאלי.

בהודעה שפורסמה לקראת הצעדה נכתב כי "לאור קריאות סרבנות של כמה אנשי מילואים ואיומים מצד גנרלים לשעבר, נצעד אל הקריה בתל אביב ונקרא בקול גדול 'מילואים ללא תנאים, שומרים על הבית ונאמנים לרוח צה"ל'".

מארגני הצעדה ציינו כי "הרוב הגדול של משרתי המילואים מתקשה לשבת בבית, כאשר יש מיעוט קטן וקולני שמנסה לפרק את צבא העם. אנחנו נגיע ביום ראשון, משרתי מילואים מכל רחבי הקשת הצה"לית, כדי לומר אמירה ברורה 'שומרים על צה"ל שומרים על הבית. תמיד נתגייס ונתייצב לשירות מילואים, ונפעל אך ורק למען המטרה של הגנת מדינת ישראל, אזרחיה ותושביה'".

חבר תנועת הביטחוניסטים, האלוף במיל' גרשון הכהן, תקף היום את תופעת הסרבנות של מתנגדי הרפורמה המשפטית. בריאיון לרדיו 104.5FM אמר הכהן: " לצבא יש משימות, יש לכידות. התופעה הזאת לא אוחזת את כל הצבא, חייבים למקד אותה. אני יכול לומר מהמקום האישי שלי, כשהייתי צריך לעשות את הדבר הנורא ואיום ולהוביל את הגירוש מגוש קטיף, בין היתר מה שהוביל אותי להיות במקום שמציית ולא רק רעיונות, זה למען מה? מה החשיבות של השרות? אי אפשר לציית היום ומחר אין צבא בגלל זה, אלא גם בסיס של אחווה. הצבא בנוי על כוח מלכד שהוא גדול מכל מיני מחשבות".

הכהן הוסיף כי "יש דברים שלא עושים! כשהיו לי חיילים שלא היה להם נוח להשתתף בגירוש גוש קטיף, היו כאלה שהצלחנו לסדר את העניין. תמיד צריך שומר מאהל או למטבח, אבל איש לא בא ואמר 'בגלל המשימה הזו אני לא בא יותר לצבא'".

תגיות:סרבנותצה"לחיילי מילואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה