ונשמרתם

חיים אתגר חושף עוקץ חדש: "זהירות: עבודה חלומית מהבית"

המגיש הזהיר את העוקבים: "בתקופה האחרונה הרבה צעירים פונים אליי ואומרים שהציעו להם עבודה חלומית כמעט בלי לעשות כלום מהבית". אז מה הבעיה?

  • ב' אב התשפ"ג
(צילום: משה שי / פלאש 90, shutterstock)(צילום: משה שי / פלאש 90, shutterstock)
אא

המגיש חיים אתגר העלה השבוע פוסט בעמוד האינסטגרם שלו בו הזהיר מפני "עוקץ העבודה מהבית". הוא טוען כי לאחרונה החלה תופעה לפיה אנשים מקבלים הצעה לחוזה חלומי, בעבודה מהבית, ונופלים בפח.

לפי אתגר, בחלק מהמקרים אנשים מקבלים הצעה לעבודה מפתה, אולם מאוחר יותר מתברר כי לא יוכלו לעמוד בה והם מתבקשים לשלם קנס כדי לעזוב.

אתגר סיפר: "אחים ואחיות שלי, כמה פעמים התחננתי בפניכם וביקשתי, פעם אחר פעם לא לחתום על חוזים שאתם לא קוראים עד הסוף. אם מישהו שולח לכם חוזה לעבודה מדהימה שמכניסה כסף כמעט בלי לעבוד, ואתם לא עוברים על החוזה, אז קודם כל אין עבודות מדהימות שבהן מרוויחים כסף כמעט בלי לעבוד. אם מישהו אמר לכם שיש דבר כזה, זה כנראה עוקץ".

אתגר הזהיר לחתום על חוזים או על הסכמים, משום שהם יכולים לגרום להפסד כספי. לדבריו: "אחר כך תגידו ש'רציתי לצאת מהחוזה ואמרו לי לא, לא, לא, אתה צריך לשלם על זה כסף, כתוב בחוזה'. ואז, לא רק שלא תרוויחו, גם תדרשו לשלם מאות ואלפי שקלים. יש פה התנהלות שמריחה לא טוב. אין עבודות כאלה, חבל על הכסף שלכם".

תגיות:עבודהעוקץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה