חדשות בארץ

בשורה: עשרות נשים חרדיות ישובצו במשרדים ממשלתיים

אחרי שדווח כי שיעור העובדים החרדיים בשירות המדינה מגיע ל-2.2% בלבד, ביחס ל-8.6% באוכלוסייה הכללית, מודיעים בשירות המדינה והקריה האקדמית אונו על תכנית מיוחדת לשילוב נשים חרדיות במשרדי הממשלה

(צילום ארכיון: אביר סולטן / פלאש 90)(צילום ארכיון: אביר סולטן / פלאש 90)
אא

בשבוע האחרון יצאו נציבות שירות המדינה והקריה האקדמית אונו בבשורה לנשים חרדיות, על תוכנית התמחות מיוחדת שעומדת לקום בתחום פיתוח הדרכה דיגיטלית במגזר הציבורי.

מדובר בתוכנית הנושאת את השם 'מדלי"ה' שתשלב עשרות סטודנטיות חרדיות בהתמחות במשרדים ציבוריים בתפקידים מתקדמים, כמו משרד ראש הממשלה, משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד התיירות, משרד העלייה והקליטה, ועוד משרדים נוספים, כמו גם ברשות המיסים, בשירות המטאורולוגי, בבתי הדין הרבניים ובלמ"ס.

בחודש שעבר פורסם 'דו"ח גיוון בשירות המדינה' בו הראו הנתונים כי שיעור העובדים החרדים והחרדיות בשירות המדינה עומד על 2.2%, זאת ביחס ל-8.6% מהאוכלוסייה הכללית בגילי העבודה. בשירות המדינה ציינו כי היעד החדש הוא להגיע לכך ש-7% מהנקלטים החדשים בשירות המדינה יהיו מהמגזר החרדי. היוזמה עם הקריה האקדמית אונו, היא אחד הצעדים שיובילו לכך.

גב' מוריה אליאס זאדה, סגנית מנהל אגף בכיר למידה ורווחה ארגונית, בנציבות שירות המדינה, ציינה כי "שילוב סטודנטיות במשרדי ממשלה זהו פרויקט חשוב ומבורך". לדבריה, הודות לשילוב יוכלו הסטודנטיות לצבור ניסיון בפרויקטים אמיתיים, לשפר את הבנתן במינהל הציבורי, וכן לטפח מעורבות אזרחית ולקדם שיתופי פעולה בין הדורות בעולם העבודה.

היא גם הוסיפה כי הרווח יהיה הדדי, שכן יחידות הלמידה בשירות המדינה יקבלו הזדמנות שיפותח עבורן תוצר למידה מוקפד ומונחה מקצועית.

תחתית הטופס

 

תגיות:נשים חרדיותעבודהתעסוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה