חדשות עולם הילדים

היום יום המזל שלכם? קבלו את דגם בית המקדש במתנה

עולם הילדים של הידברות בשיתוף הידברות שופס יוצאים היום, יום חמישי ביום הגרלות ענקי: 10 ערכות בית המקדש בשווי כ-900 ₪ יוגרלו מבין מנויי עולם הילדים. מדי שעתיים, משפחה אחת תזכה בערכה מדהימה של בית המקדש. ויש לכם כאן הזדמנות כפולה!

  • ב' אב התשפ"ג
אא

אמנם 'פעמים כי טוב' נאמר על יום שלישי, אבל עכשיו, לכבוד ראש חודש, עולם הילדים והידברות שופס יצאו בהכרזה מפתיעה ומרגשת: במהלך היום 10 משפחות יקבלו במתנה ערכות בניה מרגשות של דגם בית המקדש. בכל שעתיים, כל מנויי 'עולם הילדים', חדשים וקיימים, נכנסים להגרלה, ואחד מהם יזכה בערכה המרגשת: דגם תלת מימדי מוקטן של בית המקדש. 1,590 חלקים להרכבה עצמית! זו ההזדמנות שלכם ליהנות משני העולמות: גם מגישה חופשית למאות תכנים איכותיים ומרתקים בעולם הילדים וגם מערכה יפהפייה שתעסיק את הילדים שלכם זמן רב בבניה.

כהורים, אנחנו תוהים כיצד ניתן לחבר את הילדים לתחושת האבלות הקשה של חורבן בית המקדש, איך אנחנו יכולים ליצוק תוכן ומשמעות לימים העצובים האלו, להגביר בתוך הלבבות הקטנים את הציפיה לביאת המשיח ולבנין בית המקדש. אפשר להסתפק כמובן בסיפורים שונים ובתיאורים מעורפלים, אבל אין כמו מראה עיניים! כשלילד יש אפשרות לראות בצורה מוחשית את דגם בית המקדש, לראות את יופיו הנדיר, להתרגש מהמראה המרשים, לדמיין את הכהנים בעת עבודת הקודש, אנחנו לא רוצים לפספס את ההזדמנות הזו - לחזק אצלם את המשמעות של צער החורבן ואת הציפיה לגאולה.

הדגם המרגש שיקבלו הזוכים מתנת הידברות שופס ועולם הילדים הינו דגם מוקטן של בית המקדש שנבנה על פי מקורות ומדרשים שונים. יש בו את כל החלקים: את החצר, את העזרה, את קודש הקודשים, את הכיורים, את המדרגות ואפילו את כלי המקדש! והכל בגודל זעיר ומתוק. הערכה כוללת מאות חלקים לבניה, 1,590 ליתר דיוק, שפשוט מרכיבים על פי הוראות מדויקות המצורפות לערכה. לא תאמינו - אבל אפילו כהנים קטנים מצורפים לערכה, ובעזרת ה', הערכה תגיע לביתכם עד ט' באב.

לצפייה בערכת בית המקדש ולרכישה היכנסו לאתר הידברות שופס. לחצו כאן >>> 

את כל הטוב הזה יקבלו במהלך יום חמישי (מחר!) 10 משפחות שונות מתוך כלל מנויי 'עולם הילדים'. ככל שמצטרפים מוקדם יותר, נכנסים ליותר הגרלות ובכך מגדילים את סיכויי הזכיה! בעולם הילדים של הידברות אוהבים להעניק מתנות, ומעבר לעשרות הסדרות, המשחקים, החוגים הדיגיטליים ומגוון התוכניות והסרטים שבאתר, הם יזמו גם את ההגרלה הכדאית והמרגשת הזו באדיבות הידברות שופס שמאפשרת לכם לזכות כפול: גם בערכה מרגשת של בית המקדש וגם במנוי כניסה חופשית ל'עולם הילדים'. הקיץ הזה לא ישעמם לילדים שלכם! 

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים ותיהנו משפע של תכנים שמורים וערכיים לכל המשפחה: 10 ש"ח בלבד לחודש הראשון (35 ש"ח החל מהחודש השני) והילדים עסוקים עם חוגים מרתקים, סדרות ומשחקים מגוונים לכל החופש! מכאן מצטרפים למנוי ולהגרלה >> 

לרכישת ערכת המקדש במחיר השקה מיוחד הכנסו להידברות שופס, לחצו כאן>>>

תגיות:לגובית המקדשעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה