חם ברשת

היוצרת בפוסט מדמם על הפגנת הרופאים: "מזועזעת מאטימות הלב, מהחוצפה, מעזות המצח"

טובה גדות, שבתה הנכה בת ה-8.5 מטופלת בבית החולים תל השומר, מזועזעת מהפגנת הרופאים בתוככי בית החולים: "הסרטון זעזע אותי. אני רועדת ודומעת, ואיני יכולה לשתוק"

  • א' אב התשפ"ג
(רקע: Avshalom Sassoni / Flash90)(רקע: Avshalom Sassoni / Flash90)
אא

הזמרת והיוצרת טובה גדות הגיבה בחריפות להפגנת הרופאים נגד תיקון מערכת המשפט .

"הסרטון הזה זעזע אותי ברמות קשות", כתבה גדות, אמה של רחל בת ה-8.5 הלוקה בתסמונת רט ומטופלת בבית החולים תל השומר. "נגע לי בלב ובעצבים חשופים כמו שלא ידעתי שאפשר. אני עדיין רועדת ודומעת בכל פעם שחושבת עליו".

"איני יכולה לשתוק. ואולי כי מדובר בבית החולים ששם רחל שלי מטופלת, בית החולים תל השומר", הוסיפה גדות. "כן. רחל בתי הנכה, זו שזקוקה לחסדיהם של הרופאים. אני מזועזעת כי לא מדובר כאן בשוליים קיצוניים שלא צריך להתייחס אליהם. מדובר ברופאים שמטפלים בחולים ונכים! אני מזועזעת מאטימות הלב, מהחוצפה, מעזות המצח".

"לא מדובר כאן על הפגנה בחוץ שבה זכותו של כל אחד להשתתף. מדובר בתוך כותלי בית החולים! מדובר בזמן שבו אתם אמונים על טיפול בחולים ונכים חסרי ישע והם נמצאים מטר לידכם!", כתבה גדות בלב מדמם מכאב.

"זה מזעזע אותי לראות רופאים שמשתמשים בחלוקים שלהם, בתואר ובתעודות שנועדו אך ורק לסייע לחולים ונכים - בכזו ציניות חסרת מעצורים. רומסים ברגל גסה מטופלים שנתונים לחסדיהם. מזעזע אותי לראות רופאים שבטוחים שבית החולים שייך להם יותר מאשר למטופלים שלהם!", הוסיפה גדות.

"אתם רק שליחים! הלו! למה אתם חושבים שיש לכם עליונות כלשהי על פני המטופלים שלכם? הלב שלכם נאטם. אינכם יודעים גבולות. ההתנהגות שלכם אינה הולמת התנהגות אנושית בסיסית. אתם בטח תגידו שאתם דואגים לנו, המטופלים, ויודעים מה טוב לנו. דעו שאין לכם שום ערך מוסף בתחום ניהול המדינה, ומי מכם שרוצה מוזמן להקים מפלגה ושיעמיד את עצמו למבחן הציבור. הערבוב הזה בין מחאה פוליטית לבין תפקידכם לטפל ולדאוג למטופלים - הוא ההתנשאות הכי גדולה.

"זעזעתם אותי עד עמקי נשמתי. כותבת בשמי, בשם בתי רחל, נכה עם תסמונת רט, ובשם כל החולים והנכים שתקעתם להם חץ עמוק בלב ובבטן. ומה השלב הבא?", סיימה גדות את דבריה.

תגיות:הפגנת הרופאיםטובה גדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה