חדשות בארץ

ישראל הודיעה: ביידן לא דורש הפסקת חקיקה, אנחנו ממשיכים כמתוכנן

ראש המל"ל צחי הנגבי טען כי הדברים ב"ניו יורק טיימס", לפיהם ביידן קרא לעצור את החקיקה, לא נכונים. עוד הבהיר: ראש הממשלה עדכן שהחקיקה תושלם בשבוע הקרוב

  • א' אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראש המל"ל צחי הנגבי הכחיש היום (רביעי) את טענתו של העיתונאי תומאס פרידמן, לפיה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביקש מראש הממשלה בנימין נתניהו לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. לדבריו, הדברים לא נאמרו בשיחה.

הנגבי ציין, כי שיחת הטלפון שהתקיימה בין נשיא ארה"ב לראש הממשלה הייתה "טובה ולבבית". בהודעה שפורסמה מטעמו נאמר: "ראש הממשלה נתניהו עדכן את הנשיא כי בשבוע הקרוב תשלים הכנסת את החקיקה הנוכחית, וכי במהלך חודשי פגרת הקיץ של הכנסת יפעל לגבש הסכמה ציבורית רחבה לגבי יתרת התהליך", כתב.

ההכחשה מגיעה לאחר שפרידמן כתב, במאמר חריף שפרסם בניו יורק טיימס, כי נשיא ארה"ב מודאג מ"יציבותה ועתידה" של המדינה. "אם ישראל וארה"ב לא יחלקו את אותם ערכים דמוקרטיים, לא נוכל לשמר את היחסים המיוחדים בין שתי המדינות", כתב.

הוא הוסיף כי "הנשיא ביידן לא יכול היה להיות ברור יותר במסר שלו לנתניהו בשיחתם: עצרו עכשיו, אל תעבירו משהו בעל חשיבות כה גדולה בלי הסכמה רחבה כי אתם תהרסו משהו בדמוקרטיה הישראלית ומשהו בקשר עם ארצות הברית שאולי לא תוכלו להחזיר".

תגיות:חקיקהג'ו ביידןצחי הנגבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה