חדשות בארץ

המפגין התקשר בהפתעה לערוץ 14 וחטף מהמגישה: "אתם מיעוט קטן ואלים"

המפגין עלה לשידור החי בערוץ כדי להגיב, וחטף מהמגישה יערה זרד: "ערוץ 14 ימשיך להגיד לך ולאנשים כמוך שמה שאתם עושים לא תקין ולא דמוקרטי. ככה לא מתנהלת דמוקרטיה. אתם לא הרוב"

  • א' אב התשפ"ג
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"מי אתם בכלל?! אתם מיעוט, אנרכיסטי ואלים שחוסם את מדינת ישראל ומחזיק את כולם בשבי. אתם לא יודעים לכבד דמוקרטיה!": כך אמרה המגישה יערה זרד, בשיחה בהפתעה עם מפגין שעלה לשידור במטרה לתקוף את ערוץ 14.

לאחר שהמפגין תקף את זרד והערוץ, המגישה לא נותרה חייבת. "אנשים כמוך הפכו את מדינת ישראל לכאוס. דמוקרטיה זה לא. אתם פוגעים באנשים, אתם פוגעים בשגרת החיים שלהם, אתם פוגעים באלימות", אמרה לו, וזה השיב: "שגרת החיים שלהם לא מעניינת".

זרד הוסיפה: "ערוץ 14 ימשיך להגיד לך ולאנשים כמוך שמה שאתם עושים לא תקין ולא דמוקרטי. ככה לא מתנהלת דמוקרטיה. אנשים שמאבדים כסף, את הבריאות שלהם בגללכם, ולכם לא אכפת - בגלל החסימות שלכם. האדון שמדבר איתי עכשיו רוצה לחסום את מדינת ישראל. מי אתם בכלל שתחסמו את מדינת ישראל?".

בהמשך, העימות גלש לטונים גבוהים. "בושה וחרפה. מיעוט קטן ואלים. אתם לא הרוב. אתם מיעוט קטן, אנרכיסטי ואלים", אמרה זרד למפגין. "אתם מחזיקים את מדינת ישראל בשבי. יש פה ראש ממשלה שקוראים לו בנימין נתניהו. הוא נבחר עם 64 מנדטים, 64 מנדטים אדוני".

על הטענות לפיהן ערוץ 14 לא שואל את אנשי הימין שאלות קשות, השיבה: "ישב אצלי באולפן שר המשפטים, ישב אצלי יו"ר הכנסת - כולם דיברו על הרפורמה. שאלה ראשונה זה על הרפורמה".

תגיות:ערוץ 14התקשורת הישראליתהרפורמה המשפטיתהפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה