מעניין

הזמר אדם שוחח עם חב"דניק במשך 3 שעות: "היינו מרותקים זה לזה"

"באיזה עולם היתה נוצרת סיטואציה כזו, החב"דניק ואני", כתב הזמר אדם. "אני לא כאן כדי לחנך איש, אלא בשביל לבקש שמה שלא יהיה, לאן שלא נגיע, בעיקר בתקופה הבוערת של בין המיצרים, אל תשכחו שאנחנו אחים, כוחנו באחדותנו"

  • כ"ט תמוז התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

הזמר אדם פגש במהלך טיפולים נגד מחלת הסרטן חסיד חב"ד ובין השניים התפתחה שיחה יוצאת דופן וקריאה לאחדות ולהקשבה.

הזמר אדם נפגש בשבוע שעבר עם חסיד חב"ד, ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו את תובנותיו מהמפגש המחזק. "בשבוע שעבר התאשפזתי ב'נוהל' לטיפול כימותרפי והמשך הקרנות. כל מה שביקשתי היה  שהטיפול יעבור בשלום ואחזור הביתה כדי לגלח את הראש ממעט השיער שנשאר עליו (הרוב נשאר על הכרית כבר בכימו הראשון). אז זהו שהחיים הם לא תוכנית כבקשתך, חוויתי שבוע זוועתי במיוחד, חלקו ביחידה המוגברת. לקח זמן להבין מאיפה מגיע החום הגבוה שתקף אותי, הלחץ דם הנמוך והרעידות הבלתי פוסקות שהופיעו משום מקום. 7 סוגי אנטיביוטיקה הוזרמו לי לגוף, דקרו ובדקו, בדקו ודקרו עד שהבינו שמדובר בזיהום רציני והצליחו להתגבר עליו. תופעות הלוואי היו נוראיות", כתב הזמר בגילוי לב

"כל מי שמכיר אותי יודע שאני פריק של אקטואליה 7\24", הוסיף אדם, "בזמן האשפוז, לאור מה שכתבתי, כבר לא יכולתי לעקוב אחר האירועים, הייתי מנותק מהחיים, אבל ברגע שחזרתי אליהם יצאתי מהמחלקה לנשום קצת אוויר ופגשתי אדם נפלא, חב"דניק מחצרו של הרבי מלובביץ׳ שמטופל גם הוא במחלקה האונקולוגית. שוחחנו. הוא סיפר לי סיפורים על חייו ואני סיפרתי לו על חיי".

"שלוש שעות היינו מרותקים, זה לסיפור חייו של זה, אח"כ נפרדנו לשלום, חזרתי למחלקה לקבל את התרופות והלכתי לישון כשאני חושב באיזה עולם היתה נוצרת סיטואציה כזו, החב"דניק ואני. בשישי בצהריים שוחררתי ומיד השלמתי 'חוסרים חדשותיים' מהשבוע הסוער שעבר על מדינתנו הפצועה. כל הייסורים, הכאבים, המחטים שבהן נדקרתי כל השבוע, התגמדו מול הכיווץ והכאב החד שפילח את נשמתי. אני לא כאן כדי לחנך איש, אלא בשביל לבקש שמה שלא יהיה, לאן שלא נגיע, בעיקר בתקופה הבוערת של בין המיצרים, אל תשכחו שאנחנו אחים, כוחנו באחדותנו", המשיך אדם בגילוי לב

"נסו לדבר טוב, לזכור מה עבר עלינו כעם, תחשבו על הילדים, על בני/בנות הזוג, על ההורים, תזכרו שעם הכל ולמרות הכל, אנחנו עם אחד, יהודים וישראלים, יש דרך לשמור על שתי הזהויות הללו ועדיין לחיות ביחד, למען עתיד אופטימי ומי כמוני צריך את זה. אגב, השיחה בין החב"דניק וביני התחילה מהנושא: מתי אנחנו מדברים עובדות ומתי פרשנות אישית. תחשבו על זה", סיים אדם את דבריו.

תגיות:אדםחב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה