חדשות בעולם

"בחיים לא ראיתי דבר כזה": דג נדיר שחי בעומק 1,000 מטרים - התגלה סמוך לטיוואן

תגלית מפעימה מול חופי טיוואן: דג נדיר שחי בעומק 1,000 מטרים מתחת לפני המים, עלה למים הרדודים

הדג כפי שתועד על ידי וואנג (השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופיהדג כפי שתועד על ידי וואנג (השימוש נעשה על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים תשס"ח-2007, ואם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלים של זכויות יוצרים בחומר המופי
אא

תגלית מפעימה מול חופי טיוואן: צוללנים הצליחו לתעד דג נדיר שנמצא לרוב בעומק של 1,000 מטרים מתחת לפני המים, שמוכר למדענים בשם דג משוט. 

מי שאחראי על התיעוד היפהפה הוא מדריך צלילה בשם וואנג צ'ן-רו, שעוסק בצלילה כבר שנים ולמרות זאת, לדבריו, במשך כל שנותיו כצוללן לא ראה מראה יפה כעין זה. 

אז מה עשה דג שנמצא בעומק כל כך עמוק מתחת לפני המים במים הרדודים ששם הצליח וואנג לתעד אותו? לדברי הצוללן המקצועי, הדג ככל הנראה גסס למוות. "הוא היה אדיש ממש למראה שלנו, ובאמצע הגוף יש לו חורים שמעידים על נשיכות כריש, ככל הנראה כריש סיגר. אנחנו מניחים שהוא עמד למות ונסחף למים הרדודים", כך כתב וואנג ברשתות החברתיות, לצד סרטון ותמונות שתיעד במזרח האי טאיפיי, הסמוך לטיוואן. 

אמנם מדובר בתיעוד נדיר, אך לא נדיר מדי. אשתקד מצאה קבוצת דייגים מדרום אמריקה דג משוט שאורכו הגיע לחמישה מטרים. אז הדג תועד כשהוא שוחה בחוף אריקה, שבצ'ילה הצפונית. 

תגיות:דגגילויטיוואן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה