חדשות בארץ

ביידן שוחח עם נתניהו והזמין אותו לביקור בארה"ב

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי נשיא ארצות הברית הזמין את נתניהו ל"מפגש קרוב" בארה"ב. נתניהו עדכן את ביידן, כי בכוונתו לנסות לגבש במהלך פגרת הקיץ הסכמה ציבורית רחבה להמשך תהליך חקיקת הרפורמה המשפטית

  • כ"ח תמוז התשפ"ג
נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)נתניהו וביידן, ארכיון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שני) בטלפון עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי השיחה הייתה "חמה וארוכה", וכי במהלכה הזמין ביידן את נתניהו ל"מפגש קרוב" בארה"ב.

על פי ההודעה הישראלית, "במוקד השיחה עמדו חיזוק הברית האיתנה בין המדינות; בלימת האיומים מצד איראן וגרורותיה והרחבת מעגל השלום האזורי; והמשך המאמצים לרגיעה ויציבות ביהודה ושומרון".

השיחה בין ביידן ונתניהו התקיימה על רקע הביקורת שמתח לאחרונה הנשיא האמריקני על ממשלת ישראל בעקבות קידום הרפורמה המשפטית. ימים ספורים לפני העברתו הצפויה בכנסת של החוק לצמצום עילת הסבירות, ציינו בלשכת ראש הממשלה כי "נתניהו עדכן את נשיא ארה"ב בנוגע לחוק שיתקבל בשבוע הבא בכנסת ועל כוונתו לנסות לגבש במהלך פגרת הקיץ הסכמה ציבורית רחבה לגבי יתרת התהליך".

עוד נמסר, כאמור, כי "הנשיא ביידן הזמין את ראש הממשלה נתניהו למפגש קרוב בארה"ב. ראש הממשלה נענה בחיוב להזמנה, וסוכם כי הצוותים של ישראל וארה"ב יתאמו את פרטי המפגש".

תגיות:ג'ו ביידןבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה