חדשות בארץ

כותב הנאומים של נתניהו: כך הפרסומאים מהשמאל שולטים עלינו

ארז תדמור, שכיום משמש כשדר ופובליציסט, במסר לשמאל: "טייסים או לא טייסים, 8200 או לא 8200, צריך להיות טיפש ברמות אחרות כדי לעשות צעד כל כך קיצוני בלי לטרוח אפילו לשמוע את העמדה של הצד השני. וכל זה בשם הדמוקרטיה כן?"

  • כ"ח תמוז התשפ"ג
ארז תדמור (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)ארז תדמור (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

‏"אם לפני חצי שנה הייתי כותב שבתגובה לצמצום עילת הסבירות ארגוני שמאל מתוקצבים היטב, אנשי תקשורת בכירים ודגנרלים כושלים יובילו מאות טייסים ואנשי מודיעין וסייבר לאיים בסרבנות ובפגיעה בכשירות המבצעית של טייסות, יעודדו פגיעה בכלכלה, יכפישו את ישראל בעולם, יאיימו במלחמת אחים, יחסמו בשיטתיות צירי תנועה מרכזיים ועוד מכל מה שראינו בחודשים האחרונים, הייתם אומרים שאני מסית, מפלג, משסה, הזוי, קיצוני, רואה צל הרים כהרים, מכפיש, מכליל, מלבה שנאה ומנותק מהמציאות.

האמת שגם אני הייתי מתקשה להאמין למי שהיה טוען את זה". כך כותב ארז תדמור, כותב הנאומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשעבר וכיום פובליציסט ושדר רדיו.

"קשה להאמין איזו רמה של שליטה אבסולוטית יש לקומץ הפרסומאים שמחוללים את פסיכוזת ההמונים הזו, על התודעה של מאות אלפי ישראלים - בהם גם כאלו שהקדישו את חייהם להגנה על המדינה שעכשיו הם מוכנים לשרוף", כותב תדמור. "כשעוצרים לרגע להכניס את האירועים לקונטקסט היסטורי זה אשכרה בלתי נתפס. מאות טייסים ואנשי חיל האוויר התכנסו בשבוע שעבר כדי להחליט על צעדיהם, ואפילו לא טרחו להזמין נציג אחד שיציג להם עמדה שונה לפני שיפגעו בביטחון המדינה".

"אתם עומדים לעשות מעשה כל כך קיצוני, צעד שסותר את כל מה שעשיתם כל חייכם, חרפה שאין ממנה דרך חזרה, לא תזמינו אדם אחד שיציג לכם עמדה שונה? כמה אטום, מתנשא וזחוח אפשר להיות?", ממשיך תדמור. "הרי לרובכם המוחלט אין מושג ירוק במחשבה מדינית, בסדרי ממשל, בהפרדת רשויות ובאף לא אחת מהסוגיות שבגללן אתם מוכנים לשרוף את המדינה. טייסים או לא טייסים, 8200 או לא 8200, צריך להיות טיפש ברמות אחרות כדי לעשות צעד כל כך קיצוני בלי לטרוח אפילו לשמוע את העמדה של הצד השני. וכל זה בשם הדמוקרטיה כן?".

תדמור מזכיר כי "הזמינו פרופ', יועמ"ש לשעבר, מפכ"ל לשעבר ומפקד חיל אוויר לשעבר, כולם עם אותה עמדה (ואותם אינטרסים) והופ, רצים לסרב ולשרוף את המדינה? אתם מסוגלים לחשוב על זה בעצמכם? ללמוד את הנושא? לקרוא? להקשיב למי שחולק עליכם? לא. סוזי ואלשייך ומנדלבליט אמרו, תביאו את הבנזין ובואו נשרוף את הטייסת. איזו חבורה של פשיסטים, בחיי".

תגיות:אנשי שמאלבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה