חדשות בארץ

נתניהו שוחרר מבית החולים: "מצבו מצוין. ליבו תקין לחלוטין"

מבית החולים שיבא נמסר כי ראש הממשלה עבר סדרה של בדיקות מקיפות ושגרתיות, שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב: "כולן יצאו תקינות לחלוטין. סיבת האשפוז היא התייבשות"

  • כ"ז תמוז התשפ"ג
נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:21)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר היום (ראשון) מבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שאושפז בו במהלך השבת בשל התייבשות.

מבית החולים נמסר בהודעה רשמית, כי נתניהו "סיים סדרת בדיקות ונמצא במצב מצוין. אבחנתנו, בסיומן של כלל הבדיקות שבוצעו, כולל בדיקות המעבדה, שסיבת האשפוז היא התייבשות. ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא, והוא ישוחרר לביתו כבר בשעות הקרובות".

בהודעה צוין, כי "הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב, שכולן יצאו תקינות לחלוטין. בשום שלב לא אובחנה הפרעה כלשהי בקצב הלב. לצורך המשך מעקב שגרתי החלטנו להשתמש בהולטר תת-עורי, כפי שנהוג, כדי לאפשר לצוות המקצועי הרפואי הצמוד של ראש הממשלה להמשיך במעקב שוטף".

כזכור, בהודעה משותפת שהוציאו אתמול לשכת ראש הממשלה ובית החולים נמסר כי נתניהו בילה ביום שישי בכינרת בשעות החום ובשבת התלונן על סחרחורת קלה: "בהמלצת רופאו האישי, ד"ר צבי ברקוביץ, הגיע למיון במרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא כי מדובר בהתייבשות. בהמלצת הרופאים, ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות".

בהמשך פרסם נתניהו סרטון מבית החולים, בו אמר: "אתמול ביליתי עם רעייתי בכינרת - בשמש, בלי כובע ובלי מים. לא רעיון טוב. אני רוצה להודות לכולכם על הדאגה, וגם להודות לצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי. ברוך השם, אני מרגיש מאוד טוב".

"אנחנו עוברים גל חום במדינה. אני מבקש מכם - תהיו פחות בשמש, תשתו יותר מים, ושיהיה לכולנו שבוע טוב", סיכם ראש הממשלה.

תגיות:בית החולים שיבאבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה