סיון רהב מאיר

חדש: הסדנאות המוקלטות של סיון רהב-מאיר לילדות ונערות זמינות לרכישה

מחפשים תוכן ערכי וחווייתי לבת שלכם ולכל המשפחה? בשורות נהדרות: הסדנאות של סיון רהב-מאיר זמינות לרכישה בגרסה המוקלטת, במחיר נוח במיוחד לחופש הגדול עם גישה לכל החיים!

  • כ"ז תמוז התשפ"ג
אא

מחפשים תוכן ערכי וחווייתי לבת שלכם ולכל המשפחה? בשורות נהדרות: הסדנאות של סיון רהב-מאיר זמינות לרכישה בגרסה המוקלטת, במחיר נוח במיוחד לחופש הגדול עם גישה לכל החיים!

מה בסדנאות?

במהלך השנה קיימה תוכנית ״נפגשות״ (האחראית על מיזמי תוכן סדנאות ומפגשים של סיון רהב-מאיר לילדות ונערות) שתי סדנאות מוצלחות במיוחד לבנות: סדנת הכנה לבת מצווה שהתקיימה בחורף וסדנה לכישורים חברתיים שהסתיימה לא מזמן. הסדנאות זכו לפופולריות גבוהה כאשר השתתפו בהן מאות בנות מכל רחבי הארץ והעולם וזכו לתגובות נלהבות מהמשתתפות ומההורים.

מתוכנית נפגשות נמסר כי ״כבר בעת קיום הסדנאות בלייב היו עשרות בנות שלא הספיקו להירשם ופנו אלינו לאחר תחילת הסדנה, כך זיהינו את הביקוש לאפשרות של רכישת ההקלטות במחיר נוח, לצפייה מכל מקום ובזמן שנוח לבנות״

כעת לקראת החופש הגדול, סדנת בת מצווה וסדנת כישורים חברתיים עם סיון רהב-מאיר - זמינות לרכישה במחיר של 99 ש״ח בלבד. הסדנאות כוללות מפגשים מוקלטים עם סיון ועם אורחים מעוררי השראה כמו יובל דיין, אביטל שרנסקי, יהונתן רוזנהק ועוד, לצד אנשי מקצוע שהבנות ביקשו כמו המטפלת החברתית גל כהן, המורה שירי קניגסברג, המורה פדות רוטנמר, נהורה עמר גברילמן ועוד.

מוזמנים להעניק לבת שלכם תוכן איכותי וערכי, למידה בצורה חווייתית וכייפית והקניית מיומנויות חברתיות.

לחצו כאן לכל הפרטים >>

תגיות:סיון רהב מאירבת מצווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה