חדשות בארץ

ראש הממשלה נשאר להשגחה בבית החולים. ישיבת הממשלה נדחתה

אחרי סדרת בדיקות, נתניהו נשאר בבית החולים. בסביבתו הבהירו כי אין חשש להודעה על נבצרות, אך הישיבה נדחתה. רופאו: "מצבו טוב ויציב"

  • כ"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: שיר תורם / פלאש 90)(צילום: שיר תורם / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפונה אתמול (שבת) בשעות אחר הצהריים למיון בבית החולים שיבא תל השומר, יישאר בבית החולים להשגחה. הלילה הוחלט כי ראש הממשלה, שביצע מספר בדיקות, יישאר ללילה להשגחה. אגב, ראש הממשלה צעד מרכבו למיון כשהוא בהכרה מלאה. כזכור, נתניהו אמר אתמול: "מרגיש טוב מאוד, מודה לכולם על הדאגה. ביליתי עם רעייתי בכנרת בשמש בלי כובע ומים לא רעיון טוב. רוצה להודות לכולכם על הדאגה ולצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי ברוך השם מרגיש מאוד טוב".

בהודעה משותפת שיצאה הלילה מלשכת ראש הממשלה והמרכז הרפואי שיבא, נמסר כי הוא בילה אתמול בכנרת, בשעות החום, כשמאוחר יותר הוא התלונן על סחרחורת קלה, קיבל טיפול ראשוני מפרמדיק של היחידה לאבטחת אישים של השב"כ ולאחר מכן, אחרי התייעצות עם רופאו האישי, הגיע לבית החולים.

בבדיקות הראשוניות לא נמצא ממצא חריג. הן יצאו תקינות וההערכה הייתה שמדובר התייבשות. הלילה, לאחר שהבדיקות חזרו, בבית החולים הוחלט להשאירו להשגחה. בסביבתו של נתניהו הבהירו כי אין חשש להודעה על נבצרות, אבל ישיבת הממשלה נדחתה ליום שני.

רופאו האישי של ראש הממשלה, פרופסור צבי ברקוביץ' הבהיר הלילה כי מצבו של נתניהו "טוב ויציב". אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ובנו אבנר, שוהים כעת לצידו. על מנת לאבטח את המקום הלילה, הוקפצו צוותי יס"מ וכוחות ממרחב דן לבית החולים. ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, איחל בחשבון הטוויטר "רפואה שלמה ובריאות טובה".

כזכור, ראש הממשלה כבר פונה לבית החולים ביום הכיפורים, אז חש ברע במהלך תפילת הנעילה. הוא שוחרר כעבור זמן קצר לאחר שכל הבדיקות נמצאו תקינות.

תגיות:בנימין נתניהוראש הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה