חדשות בארץ

ראש הממשלה פונה לבית החולים, פלסטיני חדר לבית ביישוב עשהאל: סיכום חדשות השבת

ראש הממשלה פונה לבית החולים לאחר שלא חש בטוב, עשרות לבנונים חצו את גבול לבנון, ואזרחית ישראלית נהרגה בתאונת דרכים בגאורגיה. סיכום חדשות השבת

אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו חש ברע ופונה למיון: ראש הממשלה נתניהו פונה למיון בבית החולים שיבא לאחר שחש ברע. שעות ספורות לאחר פינויו הוא העביר מסר מרגיע בשידור מצולם: "ביליתי אתמול עם רעייתי בשמש, בלי כובע ומים – לא רעיון טוב. אני מודה לכולם על הדאגה, כעת מרגיש טוב". רופאו האישי של נתניהו, צבי ברקוביץ', מסר: "מצבו יציב, הוא עובר בדיקות".

בסביבתו של נתניהו נמסר כי הוא הובא מקיסריה לבית החולים כשהוא מלווה במאבטחיו, כשמצבו יציב והוא בהכרה מלאה. לדבריהם, הוא גם יצא מהרכב בהליכה עצמאית.

פלסטיני חדר לבית ביישוב עשהאל: היום (שבת) הופעלה מערכת האזעקות ביישוב עשהאל לאחר שנודע על פלסטיני שחדר לבית ביישוב. חבר בכיתת הכוננות ביישב הוזעק למקום ועצר אותו לאחר שירה שתי יריות באוויר. בינתיים התבקשו התושבים להיכנס לבתים, לנעול דלתות ולסגור חלונות. לאחר סריקת צה"ל בכל האזור התברר כי הפלסטיני לא היה חמוש, וככל הנראה הוא התכוון לגנוב רכוש.

קריאת הרגעה מהודו: במוצאי שבת הודיע משרד החוץ כי הוא הצליח לחדש את הקשר עם כ-500 המטיילים הישראליים ששהו באזורי האסון בהודו, ולכולם שלום. במשרד הבהירו כי בשל קריסת התקשורת באותם אזורים היה קשה לאתר את הישראליים, אך במהלך השבת סיימו ליצור קשר עם כולם.

פרשיית שריפת התנ"ך: אחרי שפעיל מוסלמי שבדי בשם אחמד עלוש הודיע שיצית במהלך השבת ספר תנ"ך וספר הברית החדשה מול שגרירות ישראל בשטוקהולם, בעקבות כך שהחוק השבדי החליט להתיר שריפת ספרים אלו, הוא הודיע שחוזר בו. כלי התקשורת בשבדיה עדכנו כי עלוש הפגין במקום, אך לא שרף ספרי קודש, כשהוא מצהיר: "רציתי לוודא שהרשויות בשבדיה לא מקיימות אכיפה בררנית - על רקע הצתת הקוראן".

מתיחות בגבול הצפון: במהלך הבוקר (שבת) חצו עשרות לבנונים את הגבול בסמוך להר דב והתקרבו לשטח ישראל. אחרי שהתבקשו להתפנות מהמקום ולא עשו זאת, השתמשו לוחמי צה"ל בירי והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות, כדי להרחיקם מהאזור.

טרגדיה בגאורגיה: אזרחית ישראלית נהרגה בתאונת דרכים, כאשר שהתה בטביליסי, בירת גאורגיה. הודעה נמסרה למשפחתה, ובשעות אלו מטפל משרד החוץ בהטסת הגופה לארץ.  

התחזית: מחר (ראשון) יימשך גל החום הכבד, ויהיה שרבי בכל רחבי הארץ, גם ביום שני יהיו הטמפרטורות זהות. ביום שלישי צפוי גל החום להיחלש מעט, ויהיה חם מהרגיל עד שרבי.

תגיות:לבנוןנתניהוסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה