חם ברשת

חם ברשת: "אני זלמן, חרדי, שירתתי בצנחנים ואני מציע לאנשים להניח תפילין"

עוד מקרה בו חרדי ספג עלבונות פורסם. בפוסט שהפך ויראלי סיפר: "אני חבד"ניק, חרדי, ששירת בצבא, בחטיבת הצנחנים, בגדוד 202, בפלגת חץ, מתחיל השנה תואר בהנדסת חשמל, סיימתי מכינה קדם אקדמית בהצטיינות"

  • כ"ד תמוז התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

היחס לחברה החרדית בחודשים האחרונים הולך ומדרדר. החרדים סופגים אלימות מילולית ופיזית ובדרך כלל שומרים על איפוק. מקרה נוסף שרץ ברשת ממחיש שמדובר בתופעה.

"אז היום ברחוב מישהו צרח לי 'חרדי מסריח, לך לצבא ולעבוד", סיפר שניאור זלמן גיסר. "אני חבד"ניק, חרדי, ששירת בצבא, בחטיבת הצנחנים, בגדוד 202, בפלגת חץ, מתחיל השנה תואר בהנדסת חשמל במרכז האקדמי לב, אחרי שסיימתי השנה מכינה קדם אקדמית בהצטיינות.

"לאף אחד לא מגיע שיצעקו לו ברחוב דברים מגעילים, בעיקר בלי לבדוק מי האיש ומה הרקע שלו. וזה נוגע לשני הצדדים, גם ללא שומרי תורה ומצוות וגם לחרדים! די עם זה! יש שיח מכבד ויש דרך להגיד דברים.

"אני שניאור זלמן גיסר שרותי בצבא ואני עומד בדוכני תפילין ומציע לאנשים להניח תפילין. זה לא סותר! ואני נגד שיצעקו לי ברחוב 'חרדי מסריח' כי אני התקלחתי הבוקר! שיהיה לכולם יום טוב! אני הייתי אני ואתם הייתם אתם!".

המקרה של זלמן ממש לא חריג. לאחרונה שמענו על מספר מקרים נוספים שבהם חרדים ספגו אלימות מילולית, בעיקר מאנשי שמאל. בימים האחרונים דווח על מקרה חריג נוסף, שבו ילד שעשה דרכו חזרה מבית הספר ספג קללות על ידי מספר נערות והמשיך לדרכו, מבלי שהגיב למקרה. ברשתות החברתיות גינו את המקרה.

תגיות:חם ברשתתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה