חדשות בארץ

"אין סימטריה": מה קרה כשמפגין חרדי "העז" לחסום כביש?

בזמן שאנשים המתינו כשעתיים וחצי בפקקים, לאדם חרדי נמאס והוא החליט לחסום את הכביש הנגדי. כעבור מספר שניות, הוא סולק עם טייזר. וגם: ביקורת על ההחלטה לחסום את שיבא

  • כ"ג תמוז התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

בזמן שמאות מוקדי מחאה חסמו אתמול (שלישי) כבישים והשוטרים דאגו לפזרם אחרי כמה שעות, נשאלה אתמול שאלה מסקרנת ברשתות החברתיות: מה יקרה אם אדם מצביע ימין, חרדי למשל, יחסום כביש ללא אישור.

אחרי כמה שעות, הוכח מעבר לכל ספק שהמשטרה לא תאפשר לזה לקרות. בחור חרדי, שמאס בהפגנות, החליט לחסום כביש נגדי. לאחר כמה שניות, שוטר פינה אותו באמצעות אקדח טייזר. זה קרה אחרי שאותו חרדי נאלץ לחכות כשעתיים וחצי בפקקים, בגלל מפגינים בצומת שילת.

העיתונאי אבי רבינא צייץ על כך: "איך מעזים לדבר כאן על סימטריה? קובי דהן צילם מפגין חרדי אחד שכמעט חטף טייזר לאחר שמחה על עדינות המשטרה מול האנרכיסטים. אלו הפגנות אלימות, ארוכות, ממומנות, מאותרגות על ידי הברנז'ה והקליקה שמשליטה אווירה של פחד מול כל מי שלא מתיישר. ובעיקר המון הכלה מול הפרות סדר ושיבוש חיים של מיליוני אזרחים. אפס סימטריה".

"תבין, שוטרים שמרביצים בקפלן ירביצו גם בבני ברק. אלימות משטרתית לא מקובלת בשום מקום", כתב לו אחד המגיבים. "תינוקת, על אספלט רותח, חוסמת כביש בהרצליה - זה בסדר, איש לא מפנה. חרדי חוסם כביש זה לא בסדר, מפונה מיד", נכתב בתגובה אחרת.

במקביל, צילום אחר שהופץ אתמול ברשתות החברתיות מראה כי נחסמה הכניסה לבית החולים שיבא בתל השומר. "לא יודע, מילא לחסום כביש. נניח. אבל לחסום כניסה לבית חולים? זה לדעתי כבר חוצה כל גבול", נכתב בפוסט שעלה כנגד ההחלטה לחסום את בית החולים.

תגיות:הפגנותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה