חדשות בארץ

מירי רגב: "אם זה היה תלוי בי, הייתי מפטרת את היועמ"שית"

שרת התחבורה טוענת כי עליה להתפטר: "הייתי המומה ממה ששמעתי ממנה". על ההפגנות: "תפגינו מהבוקר עד הערב, אבל אל תקראו לסרבנות, למרי אזרחי, אל תחסמו כבישים, אל תפריעו ליולדות להגיע לבית החולים"

  • כ"ג תמוז התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

שרת התחבורה מירי רגב התראיינה לערוץ 14 ודיברה על אירועי המחאה אמש ברחבי הארץ וגם על היועצת המשפטית גלי בהרב-מיארה. תחילה, היא התייחסה לדיון בראשון האחרון עם היועמ"שית בעניין ההפגנות, לאחר שזו "הכשירה" את ההפגנות בנתב"ג. "הייתה ישיבה מאד קשה עם היועמ"שית ופרקליט המדינה, הייתי המומה ממה ששמעתי ממנה ולכן הגבתי כמו שהגבתי. אמרתי לה שצריך לפטר אותה חד וחלק. אם זה היה תלוי בי – הייתי מפטרת אותה", אמרה רגב.

על התנהלות המשטרה במחאות אמרה: "היו חסימות כבישים, הגיעו הרבה רכבות לנתב"ג. כן היו שם את כל הבעיות שאנחנו מכירים וההפרעות לסדר הציבורי. הם לא נכנסו ולא הצליחו להיכנס לטרמינל, לא הייתה פגיעה בטיסות היוצאות והנכנסות".

בהמשך התייחסה לרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ שאמר: "אני לא מוכן להתפייס עם סמוטריץ' ובן גביר, זה מחליא אותי שאנשים שרוצים להרוג אותי ולשנוא אותי – קוראים לי אחי. אני לא אח שלהם ולא רוצה להיות אח שלהם עד שהם יבינו שלא ניתן להם להרוס את המדינה". על כך אמרה רגב: "אני חייבת להגיד – הוא ירד מהפסים. אני שומעת אותו, נצבט לי הלב. כשאני שומעת אותו, ואת ברק ואת בוגי – אני אומרת חבר'ה, מה קרה לכם? הייתם רמטכ"לים, שרי ביטחון, אתם מבינים מה זה אומר סרבנות! אם אתה בקבע בבקשה לך למעצר, אם אתה במילואים וקראו לך לפעילות ולא הגעת – לך למעצר. זו סכנה קיומית למדינת ישראל, מספיק כבר עם הסיפורים האלה. תפגינו מהבוקר עד הערב, אבל אל תקראו לסרבנות, למרי אזרחי, אל תחסמו כבישים, אל תפריעו ליולדות להגיע לבית החולים, אל תפריעו למשפחות שחסכו כסף לנסוע לחו"ל, הם לא אשמים, לא הילדים ולא המשפחות. זו מציאות שאי אפשר לאפשר אותה".

תגיות:מירי רגבהרפורמה המשפטיתהיועמ"שית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה