חדשות בעולם

החשוד השתמש במטעני חבלה ושריפות: הפיגוע שסוכל באזרבייג'ן כוון לשגרירות ישראל

אזרח אפגני נעצר לאחר שנחשד בביצוע פעולות טרור נגד שגרירות ישראל בבאקו. החשוד עקב אחר מתחם המלונות הייאט רגנסטי, בו ממוקמת השגרירות הישראלית

  • כ"ב תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כלי תקשורת באזרבייג'ן דיווחו אתמול (שני) כי שירותי הביטחון במדינה עצרו אזרח אפגניסטן שתכנן לבצע פיגועים במדינה. בהודעה לא צוין איזו שגרירות הייתה היעד לתקיפה - אך כלי תקשורת במדינה רמזו כבר עם פרסומה כי מדובר בשגרירות ישראל.

האזרח האפגני החשוד, מוסא חאן (33), קשר קשר עם אנשים נוספים על מנת לתכנן ביצוע פעולות טרור בשטח אזרבייג'ן תוך שימוש במטעני חבלה ושריפות. שירותי הביטחון של אזרבייג'ן וישראל פעלו בשיתוף פעולה הדוק, ובתיעוד המעצר נראה החשוד מסתובב באזור השגרירות - ואז שוטרים סמויים מזנקים עליו ועוצרים אותו.

בהודעת שירות הביטחון הממלכתי של אזרבייג'ן נכתב כי על מנת לתכנן את הפיגוע, מוסא חאן עקב אחרי השטח שבו נמצאות נציגויות דיפלומטיות, והתקשר עם אנשים נוספים שיכולים להיות מעורבות בפעילות זו וסייעו ברכישת נשק וחומרי נפץ. החשוד, לפי ההודעה של אזרבייג'ן, נעצר בזירת הפשע. "בימים אלה מתבצעים צעדי חקירה מורכבים, מבצעיים ומשפטיים על מנת לזהות את מעגל האנשים שתכננו את פעולת הטרור", לשון ההודעה.

תגיות:אזרבייג'ןשגרירות ישראלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה