חדשות בארץ

הפסקת חשמל אזורית. הסיבה: עובד חברת החשמל התקין בריכה פרטית

תושבי היישוב גילון קיבלו הודעה על הפסקת חשמל אזורית לצורך עבודות תחזוקה, אלא שמתברר כי הסיבה האמיתית היא התקנת בריכה פרטית בביתו של עובד בכיר בחברה. בחברת החשמל טוענים: "הודעה נמסרה ליישוב כבר לפני שבוע"

  • כ"ב תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מאות תושבי היישוב גילון שבגליל סבלו אתמול (שני) מהחום הכבד באזור. הסיבה: חברת החשמל הודיעה על הפסקת חשמל אזורית בעקבות עבודות תחזוקה. אחרי שסבלו מההפסקה היזומה התושבים גילו כי הסיבה להפסקת החשמל היא שעובד בכיר בחברה התקין בביתו בריכה פרטית.

חברת החשמל הודיעה על הפסקת החשמל מראש, אולם התושבים לא ידעו אז מה הסיבה.

לפי ההודעה, ההפסקה הייתה אמורה להיות בין השעות 8:30 עד 14:00. ההודעה ניתנה גם לגני הילדים באזור וגם שם  - הילדים סבלו ממכת חום.

למרות הימים החמים, התושבים הבינו כי אין להם ברירה אלא להסכים, אלא שכאשר הגיעו אתמול בבוקר עובדי חברת חשמל וניתקו את זרם החשמל, השכנים הבחינו כי לא מדובר בעבודות תשתית אלא ניתוק חלק מהיישוב שמטרתו להניף בריכה פרטית שהזמין תושב, שהוא גם מהנדס בכיר בחברה.

התושבים זעמו והתעמתו עם השכן אך לא קיבלו מענה. אחת האימהות אמרה לחדשות 12: "מדובר בחוצפה שלא תאמן. בפועל היה מדובר בסיוע לחבר שלהם שרצה להתקין אצלו בבית בריכה כדי שהוא יוכל להתקרר בימים החמים האלה. לא נעבור על זה בשקט. אם הוא לא היה עובד חברת חשמל - זה לא היה קורה".

הנהלת היישוב הסבירה שמי שקבעה את משך ניתוק היא חברת החשמל ולכן לא הייתה לה אפשרות להתנגד למהלך.

מחברת החשמל נמסר: "הפסקה יזומה לטובת ביצוע עבודות בהן נדרש מנוף, גיזום עצים ועוד המצריכות ניתוק של אספקת החשמל שכיחות ברחבי הארץ. העבודה המדוברת תואמה עם מזכירות היישוב ועם כל הגורמים הנדרשים לאשר עבודה שכזו גם על ידי הלקוח וגם מצד חברת החשמל. הלקוח שילם עבור פעולת הניתוק והחיבור כמקובל והודעה על ההפסקה נמסרה ליישוב כבר לפני שבוע, כמקובל בעבודות מסוג זה. אין קשר להיות הלקוח עובד חברה. אנו מצרים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות".

תגיות:הפסקת חשמלחשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה