חם ברשת

איפה אמיל? כוחות גדולים מחפשים אחר פעוט בן שנתיים - שנעלם מכפר בצרפת

משטרת צרפת על הרגליים: פעוט בן שנתיים וחצי נעלם מבית סבו וסבתו בעת ששיחק בחצר, ולעת עתה אין למשטרה ממצאים שיובילו להשערות פוטנציאליות לגבי היעלמו

אא

התקשורת הצרפתית רוקחת כמרקחה מאז יום שבת האחרון, לאור היעלמותו הפתאומית של פעוט בן שנתיים וחצי, מבית סבו וסבתו שבכפר אלפס דה הוט-פרובנס, בדרום האלפים הצרפתיים. כוחות משטרה וצוותי חילוץ גדולים שהוזעקו למקום שבו נראה לאחרונה, עוברים בית בית ומחפשים ברחבי הכפרים הסמוכים, אך לעת עתה אין למשטרה קצה חוט מי עומד מאחורי המעשה הנפשע ומדוע. 

שוטרים שפרסמו את תמונתו של אמיל הקטן מסרו את תיאורו החיצוני וביקשו כי כל מי שחושב שהוא יודע משהו אודותיו, שיצור עמם קשר. 

"עיניו חומות, שיערו בלונדיני וגובהו 90 ס"מ. הוא לבש חולצה צהובה ומכנסיים לבנים קצרים עם נגיעות דפוס ירוק, ונעל נעלי ספורט. הוא נראה לאחרונה בחצר סבו וסבתו ביום שבת בשעה 18:00 בערב, ומאז נעלמו עקבותיו".

ראש עיריית וורנט, העיירה שבה מתגורר אמיל, סיפר כי החיפושים אחריו הורחבו וצוותי החילוץ תוגברו, אך עדיין אין שום מידע על היעלמו. השוטרים סימנו את הבתים שבהם התבצע חיפוש, ובחלק מן הבתים חיפשו השוטרים מספר פעמים. 

שכנים סיפרו כי ראו ילד קטן צועד ברחוב סמוך למקום מגורי הסבא והסבתא, כשהוא מלווה בשני מבוגרים אך ככל הנראה מדובר בסבו וסבתו, שבאותה עת עברו דירה והעמיסו את מכוניתם. אמיל הקטן ככל הנראה נעלם בדיוק בזמן שהסבא והסבתא עסקו בהעמסת המכונית. שכנה נוספת אמרה כי ראתה שני מבוגרים אחרים צועדים עם אמיל, ולא את סבו וסבתו המוכרים לה - דבר שכעת מקבל משמעות מצמררת. 

"משפחתו של אמיל מוכרת בעיר וידועה כמשפחה רגילה", אמר ראש העיר במסיבת עיתונאים. "יש לנו צוותים שחוקרים כל אבן וכל פינה ברדיוס של חמישה קילומטרים מסביב לבית שממנו נעלם, אבל נכון לעכשיו אין לנו ממצאים שהובילו להשערות פוטנציאליות".

בשלב זה שוללים ראש העיר, מפקד המשטרה וצוותי חוקרים ממשטרת מרסיי את החשד לחטיפתו של הפעוט. 

***

כצפוי, אלפים הגיבו ברשת בתמיהה על הדרך שבה נעלם אמיל הקטן, ובפרט לאור העובדה שמדובר באור יום, ובזמן שסבו וסבתו בסביבה. הנה כמה מהתגובות היותר 'נרעשות' שמצאנו:

איזבל: "השכנים ראו את הילד ונתנו לו בשקט ללכת לבד ???".

***

מישהו הציע שאולי הילד נמצא בידיו של משוגע, אך התגובה הזו מיהרה 'להרגיע' את הרוחות:

"אני מקווה שלא ושהוא יימצא בקרוב. ילד מסכן. הוא בטח כל כך מפחד. בוא נתפלל עבורו ועבור משפחתו".

***

***

 

***

שנמצא אותו בריא ושלם

***

מה אם הילד חזר הביתה והסתתר איפשהו או תקוע בארון, במרתף, בתא המטען של המכונית וכו'? אם לא נחטף, פעוט שמחפשים אותו בכפר מיד, לא יכול להיות עד כדי כך שאף אחד לא רואה אותו!

***

למה התראת החטיפה לא מופעלת כבר?

תגיות:נעדריםחיפושיםצרפתפעוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה