חם ברשת

מחאה ברחובות? מני אסייג במסר לשמאל: "אני המתאגרף של המלך"

הבמאי והיוצר מאס במחאה. בפוסט שפרסם כתב: "הם משוכנעים ש-2.5 מיליון איש שבחרו ימין מצדדים בדיקטטורה, ומעוניינים בדיקטטורה. ‏זה נובע מזלזול"

  • כ"ב תמוז התשפ"ג||עודכן
מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)מני אסייג (צילום: יח"צ שנות ה80)
אא

"אתם יודעים מה הכי מאכזב בשמאל המאכזב? שהם משוכנעים ש-2.5 מיליון איש שבחרו ימין מצדדים בדיקטטורה, ומעוניינים בדיקטטורה. ‏זה נובע מזלזול עמוק בבוחרי ישראל השניה ובבוז אינסופי כלפינו, שהרי לתפיסתם של הנפוחים המתנשאים אנחנו מורגלים בשלטון המונרכי של חסן השני, ומתגעגעים לימים שהיינו נתונים לחסדי המלך המרוקאי, למרות שרובנו המכריע נולדנו כאן". כך כתב אתמול (שני) הבמאי והיוצר מני אסייג בפוסט שעוסק במציאות המורכבת שבימים אלה – מתיחות, הפגנות ומחאה רחבה נגד הרפורמה המשפטית.

"‏אז כנופיית האנרכיסטים צריכה להבין שאנחנו מבינים, שהדבר הכי קרוב לדיקטטורה זה הדיפ סטייט ההרסני שמפעיל אותם", המשיך אסייג. "וממשלת הפקידים שנטלה לעצמה כוח עצום, שמתגבר על הבחירה הדמוקרטית של מיליונים. וזה ח׳שומה. ‏בתודה: ‏המתאגרף של המלך".

זאת לא הפעם הראשונה, כמובן, שאסייג מתבטא בעניינים פוליטיים. אסייג כותב לאחרונה השכם וערב על המחאה שנוגעת לרפורמה המשפטית. היום (שלישי) המחאה מתרחבת וחזרה שוב לנתב"ג ולמאות מוקדים ברחבי הארץ. אסייג התייחס גם לדברים שאמר ג'ו ביידן. "'זו הממשלה הכי קיצונית מאז גולדה מאיר', אמר הנשיא האמריקאי הכי מביך מאז קליגולה", כתב אסייג. "והוא ודאי משוכנע שקליגולה היה נשיא אמריקאי".

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים