חדשות בארץ

מפגיני שמאל פרצו לכנסת: תלו שלטים בגנות הממשלה וניסו להדביק עצמם לרצפה

מספר מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הצליחו להיכנס למשכן. הגיעו עד ללשכות השרים, שם תלו שלטי גינוי על הדלתות. קצין הכנסת הורה לסגור את יציע הציבור

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הצליחו אחר הצהריים (שני) להיכנס למשכן הכנסת ולעורר מהומה במסדרונותיה. זאת כדי לשבש את ההצבעה במליאה על חוק צמצום עילת הסבירות.

כמה מהמפגינים ניסו להדביק את עצמם לרצפה בכניסה למליאה, ואחרים ניסו לעשות צעד דומה במסדרון שדרכו נכנסים חברי הממשלה אל האולם. משמר הכנסת הצליח להשתלט עליהם, והם עוכבו לחקירה במשטרה.

קודם לכן, כמה מפגינים הצליחו להגיע ללשכות השרים ותלו שלטים על הדלתות עם הכיתוב "ממשלה לא סבירה".

לאור ההתפרעות, קצין הכנסת הורה לסגור את יציע הציבור. מדוברות הכנסת נמסר כי "נוכח מידע שהגיע אל קצין הכנסת, ולפיו יש מי שמתכוונים להפר באופן בוטה את הסדר ביציע הציבור במליאה, החליט קצין הכנסת כי לצורך שמירה על הסדר במשכן, שכבר הופר היום בכמה הזדמנויות, נדרשת סגירתו של היציע באופן זמני. כמו כן הורה קצין הכנסת על בדיקת תליית שלטי מחאה אשר נתלו לאורך היום על דלתות חברי כנסת במשכן".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה שיבח את משמר הכנסת על "שלא נתנו לכנופיית פורעי החוק לחסום את מליאת הכנסת ופינו אותם במהירות, בנחישות ובמקצועיות. חברי הכנסת שהזמינו את המתפרעים צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הניסיון לשבש את ההליך הדמוקרטי - ולגנות בחומרה את המתקפה על הדמוקרטיה הישראלית. הכנסת לא תהיה איילון".

תגיות:הפגנהכנסתעילת הסבירותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה