הורים וילדים

אין להורים חופש גדול באמת. העבודה תובענית והתקציב מוגבל. מה עושים בכל זאת?

הלוואי שיכולנו לא לעבוד חודשיים שלמים, ללכת לנופשים מרגיעים, לאכול במסעדות מהנות, לשמוח שמחה אמיתית בקשר מלב אל לב עם הילדים שלנו, בלי טרדות היומיום. הלוואי. אבל החופש כבר כאן, ומה הפתרון? קבלו את המדריך הפשוט להורים שאין להם זמן כמעט לשום דבר

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הילדים בחופש. זו עובדה. אין מסגרת, אין סדר יום, וכל מה שהם רוצים זה עוד אטרקציה מוגזמת שמחוררת לנו את הכיס, ומאיפה יש לנו זמן ללכת איתם כשבעבודה שלנו לא ממש הכריזו על חופש גדול להורים?  הורים רבים שואפים למצוא איזון בין שמירה על היצירתיות ועל השמחה של ילדיהם, לבין הבטחת קיץ "בלתי נשכח באקסטרים". דווקא בגלל דור השפע והאפשרויות הזמינות, הילדים לא לומדים להעסיק את עצמם, ופונים להורים שידאגו להם לתעסוקה הולמת. 

אנחנו בהידברות מאמינים שלכל בעיה יש פתרון, והולכים לתת לכם עכשיו כמה רעיונות לפעילות ייחודית ומהנה, שלא רק מעסיקה את הילדים - אלא גם יוצרת זכרונות מתמשכים לכל המשפחה. שמנו דגש על פעילויות זמינות ולא יקרות, כאלה שכל אחד יכול להפיק מהם תועלת מהנה ומשמחת. 

פיתוח תמונות ויצירת אלבומים היא פעילות משפחתית נפלאה המאפשרת לכולם להשתתף באווירה שמחה של חופש. זה מעודד גיבוש, יצירתיות ומעורר נוסטלגיה תוך מתן חוויה בלתי נשכחת שתיזכר לאורך שנים רבות. תתפלאו מהזכרונות שתוכלו ליצור עם הפעילות הפשוטה אך המשמעותית הזו! זה הזמן להיזכר ולשתף סיפורים, ליצור חידות או בדיחות פנים-משפחתיות ולצאת למסע מרתק בעץ המשפחתי.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

בעידן המדיה הדיגיטלית, הקסם של התמונות המודפסות פחת במקצת. פיתוח תמונות שאפשר להחזיק בידיים או לדפדף בנחת ובצחוק מהאלבום, מחייה את הנוסטלגיה של דפדוף באלבומי תמונות ועוזר לכולנו לזכור רגעים יקרים מפז. פעילות זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להכיר לדורות הצעירים את השמחה שבזיכרונות מוחשיים, ולחזק את הקשרים המשפחתיים.


המסע מתחיל בצילום:

עודדו את ילדכם להשתמש במצלמה, בין אם בנייד או במצלמה דיגיטלית כדי ללכוד את הרגעים המיוחדים של הרפתקאות הקיץ שלכם. מחופשות ועד טיולים יומיים. פשוט צלמו הרבה רגעים קטנים ביומיום וחוויות משפחתיות מיוחדות.

היו יצירתיים:

לאחר צילום התמונות, בחרו יחד עם הילדים את הצילומים הטובים ביותר ונסו לחשוב ולתכנן דרכים יצירתיות להציג אותם. מאלבומי תמונות מסורתיים ועד קולאז'ים דיגיטליים - האפשרויות הן אינסופיות.

שלוש ארבע ו-מדפיסים!

לאחר סיום תהליך הבחירה, הגיע הזמן להדפיס ולפתח את התמונות שנבחרו. בקרו בחנות צילום מקומית או השתמשו בשירותים מקוונים שמציעים הדפסה באיכות גבוהה. שלב זה יכול להיות בילוי מהנה לכל המשפחה, כאשר כולם עדים ביחד להפיכתם של זכרונות דיגיטליים למזכרות מוחשיות.

עיצוב אלבומים:

יצירת אלבומי תמונות היא המקום שבו מתרחש הקסם האמיתי. שתפו פעולה עם ילדיכם בעיצוב אלבומי התמונות שלהם. רכשו מבחר אלבומים, אספו חומרים מעניינים כמו דבק, עטים צבעוניים ופריטים דקורטיביים כגון מדבקות או וואשי טייפ. הקצו מרחב נעים בבית לעבודה משותפת על האלבומים, ואפשרו לכל אחד לתרום את היצירתיות והמגע האישי שלו לכל עמוד. תנו להם להתנסות עם חומרים שונים ולהביע את היצירתיות שלהם על ידי סידור התמונות, הוספת כיתובים או תיאורים ושילוב אלמנטים דקורטיביים. 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

הצגה ושיתוף:

בזמן שאתם מרכיבים את התמונות באלבומים, עודדו כל אחד מבני המשפחה לשתף את הסיפורים מאחורי הרגעים שצולמו. צחקו ביחד והוקירו את הרגעים שישארו לעד באלבומי התמונות.

לאחר השלמת עיצוב האלבומים, הציגו אותם בגאווה במקום בולט בתוך הבית שלכם. כך יכולים בני משפחה וחברים המבקרים בתקופת החופש לעיין באלבומים וליהנות מהזכרונות היקרים. 

לסיכום, המסע המשפחתי המרתק הזה הוא נכס של ממש, ומעבר לשעות של תעסוקה וחוויה הוא יעניק לכם ולילדים שלכם זכרונות נעימים מחופשה בלתי נשכחת. 

מיזם "עולם הילדים" של הידברות נרתם למען ההורים, והוציא מדריך מיוחד ללא עלות שיתן לכם רעיונות ועצות כיצד לעבור את החופש הגדול בנחת. "הורות שפויה בחופש הגדול" - המדריך שיעזור לכם להגיע לחופש הגדול מוכנים מראש, תוך שיתוף פעולה של כל בני המשפחה. במדריך מגוון רעיונות לתעסוקה וטיפים לכלכלה נבונה בחופש. בהצלחה!

להורדת המדריך ללא עלות לחצו כאן >>

תגיות:החופש הגדולתעסוקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה