חדשות בעולם

גילה שחברת התעופה שיקרה לגבי העיכוב בטיסה - וזכה בתביעה נגדה

מכות בגלל ישיבה ליד החלון ושקרים לגבי נסיבות העיכוב בטיסה. מה קורה לחברת התעופה "ריינאייר"?

אא

דרמה על מטוס של חברת ריינאייר ממלטה ללונדון: נוסע שביקש לשבת ליד החלון וטען כי זהו מקומו הרשמי לפי כרטיס הטיסה "חטף" מנוסע אחר, שטען גם הוא את אותו הדבר. 

לדברי עדי ראייה שהיו במטוס וכן לפי תמונות שתועדו על ידי נוסעים, נראו שני הנוסעים כשהם מתקוטטים זה עם זה מילולית, ותוך שניות הריב המילולי הופך למריבה פיזית. המריבה, שאירעה בין גבר בריטי לאמריקני, עלתה לטונים גבוהים, שבסופם נאלצו צוותי המטוס להתערב, אך ללא הועיל. "הגבר הבריטי לא נתן לאמריקני לשבת ליד החלון, ומכאן הכל התחיל", סיפרו עדי הראייה. "הוא חסם לו את המעבר בגופו, ולא הסכים שיעבור לשבת ליד החלון. התחילו מילות גנאי וקללות, והטייס סירב להמריא. הטיסה התעכבה למשך שעתיים בגלל זה. זה פשוט נורא", סיפרה אחת הנוסעות. 

האירוע הזה מתווסף לאירוע נוסף בחברת "ריינאייר" שעלה לכותרות לאחרונה, לאחר שתביעה שהוגשה כנגד חברת התעופה זיכתה את התובע, רוב אומאלי, בסכום פיצוי של 516 ליש"ט. 

הנוסע, שהגיש את התביעה בבית משפט לתביעות קטנות בבריטניה, סיפר כי טיסתו עוכבה בשדה התעופה של אליקנטה בספרד, ממניעים שקריים שסיפקה לו ריינאייר. "חיכינו למעלה מארבע שעות בשדה התעופה, וריינאייר אמרו לנו שזה בגלל הסופה הטרופית 'הרמיין'. כשבדקתי את הנתונים ועשיתי תחקיר קטן משלי, גיליתי שהסופה בכלל אירעה במקום אחר לגמרי - בחוף המערבי של אפריקה, ושלא הייתה סיבה להשהות את הטיסה לכל כך הרבה זמן". 

העיירה שבה היה בחופשה הייתה במרחק של 2,100 ק"מ מהמקום האמיתי שבו התחוללה הסופה, ואף על פי שתבע את החברה, לדבריו חיכה יותר מחצי שנה ונאלץ "לרדוף" אחרי הפיצויים שמגיעים לו על פי דין, לדבריו. רק לאחר שהחליט לתבוע את החברה בתביעות קטנות, זכה בסכום הפיצוי (2460 ש"ח).

תגיות:טיסהעיכובתעופה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה