חדשות בארץ

"התרגשות": תושבי עלי הגיעו לתל אביב כדי לתמוך בתושבים

אחרי הפיגוע בשבוע שעבר, תושבי עלי פתחו דוכן וחילקו עוגות לעוברים ושבים. אברי גלעד: "אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך"

  • כ"א תמוז התשפ"ג
(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

תושבי עלי מרגשים את הרשת, עם תמונות שפורסמו דווקא מרחובות תל אביב. לאור הפיגוע בשבוע שעבר בשכונת נאות אפקה, החליטו תושבי עלי להביע הזדהות עם העיר. הם הגיעו למרכז העיר, חילקו עוגות לעוברים ולשבים ובירכו אותם. 

תושבי האזור בו שהו, בהם גרים גם מפורסמים רבים, נדהמו: מדוע דווקא תושבי עלי, היישוב הסמוך לאריאל, שרובם חובשי כיפה וכיסוי ראש, מגיעים כדי לתמוך בהם? על הדוכן שפתחו הם הציבו שלט: "לתושבי תל אביב, מחבקים ומחזקים אתכם", והסבירו כי הם מגיעים לתמוך בהם על רקע הימים הקשים שהעיר עוברת.

"התרגשות", כתב אברי גלעד. "יצאתי לקניות שישי, ליד ביתי, במקום של הפיגוע, דוכן של תושבי עלי שבאו לחלק עוגות לשבת ולהביע הזדהות. איזה אנשים מקסימים, התרגשתי לעומק. אחרי תכנית בוקר שבה שוב עלו כל הסדקים בחברה, באו אלה עם העוגות והבהירו, אם רק נרצה, אנחנו ביחד לנצח. מעט מהאור דוחה את כל החושך".

כזכור, בשבוע שעבר אירע פיגוע דריסה ודקירה בשכונת נאות אפקה ב'. בפיגוע נפצעו 9 בני אדם. המחבל חוסל על ידי אזרח שהיה במקום. המפגע הוא עבד אלואהב חלאילה בן ה-20 מהכפר סמוע שבדרום הר חברון ולא היה לו רקע ביטחוני קודם.

האזרח שנטרל את המחבל אמר לתקשורת: "הוא יכול היה להוריד עשרה אנשים בקלות. כשיריתי את הכדור הראשון הרגליים שלי רעדו. התפללתי שהכדור יצא, כי אם לא אני מת. החניתי את האופנוע בתחנה. למרבה המזל השמש סינוורה אותי אז עליתי על המדרכה לדבר בטלפון. איך שעזבתי את התחנה שמעתי בום מאחורי. חשבתי שזו תאונת דרכים, בגלל שהוא יצא ודקר חשבתי שאולי זה ריב בין נהגים. אבל הוא עזב את הקורבן והמשיך לאחרים. הוצאתי את האקדח, דרכתי אותו ופתאום הוא רץ לעברי - ואז 'הורדתי' לו שניים. היה לידי אדם מבוגר שניסה לנטרל אותו, ואז יריתי עוד שני כדורים. זה היה נס, חלפו מהאירוע כמה שניות. הוא היה מפחיד".

תגיות:פיגוע דריסהתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה