סיון רהב מאיר

סערת התפילין: תודה על התזכורת, מי אנחנו באמת

מול הניסיון לתקוף את דוכני התפילין של חב"ד, מתברר שיותר ויותר אנשים ניגשים לדוכנים ומבקשים להניח תפילין, בעיקר צעירים

(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

מול הניסיון לתקוף את דוכני התפילין של חב"ד – מתברר שיותר ויותר אנשים ניגשים לדוכנים ומבקשים להניח תפילין, בעיקר צעירים. הנה רק שלוש דוגמאות שנשלחו אליי, מתוך אינספור:

• הרב שמעון בינשטוק מטורונטו כותב: "ביום שישי נכנס אלינו מיוזמתו ישראלי שנמצא בעיר. הופתעתי מהבקשה שלו. הוא סיפר שכבר 40 שנה הוא לא הניח תפילין, אבל כל השיח בנושא, כל הקמפיין, גורם לו לרצות לחזור למצווה הזו, והוא רוצה להתחיל עכשיו, לפני שבת".

• ולפעמים לא מדובר בשליחים רשמיים. אמא ושמה מירי כתבה: "הבן שלי נסע עם שני חברים לכנרת. במשך שלושת הימים שלהם שם, ניגשו אליהם אנשים בשמונה (!) הזדמנויות שונות, ושאלו את הנערים: יש לכם תפילין? אפשר להניח? זה קרה בלי שום יוזמה מצידם, הם פשוט הפכו לדוכן תפילין נייד. הגדיל לעשות אחד המבקשים שהסתובב בחוף וחיפש אם יש עוד אנשים שטרם הניחו, בשעה שהשמש כבר שוקעת, העיקר שיספיקו".

• ולעיתים נערים שבעבר היו ניגשים לדוכן כדי להניח תפילין, מבקשים יותר: בתל אביב הופתע ביום שישי האחרון שליח חב"ד המקומי כשכמה נערים הגיעו עם שולחן אל דוכן התפילין שלו בשוק הכרמל, ואמרו שגם הם רוצים לפתוח דוכן משלהם. כך היה. הם קיבלו מהשליח כמה זוגות תפילין וכיפות, והפכו לשליחים בעצמם, לכמה שעות.

אז תודה על התזכורת הזו, מי אנחנו באמת. שבוע טוב.

תגיות:סיון רהב מאירהנחת תפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה