חדשות בארץ

אמסלם תוקף: "להעמיד לדין את אהוד ברק"

השר לשיתוף פעולה אזורי תקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ואת מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד, מתח ביקורת חריפה על המפגינים נגד הממשלה וקרא לעצור את מוביליה: "אהוד ברק מזמן צריך להיות בחדרי החקירות"

  • י"ט תמוז התשפ"ג
אמסלם (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)אמסלם (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, מותח ביקורת חריפה על היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, תוקף את הפרות הסדר האלימות של המפגינים נגד הממשלה וקורא לחקור ולהעמיד לדין את מובילי המחאה.

בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, אמר אמסלם כי בהרב מיארה "לא ראויה לתפקיד והיא אף פעם לא הייתה ראויה, לא ברמה המקצועית ולא ברמה המוסרית. היא מייצגת את גדעון סער בתוך הפרקליטות. אני חושב שאם היה לה קצת כבוד עצמי, היא הייתה שמה את המפתחות והולכת".

בהתייחסו לרפורמה המשפטית, אמר אמסלם כי "חוק היועמ"שים הוא הכרחי למדינת ישראל. היום השמאל חונק אותנו. באופן מעשי, האחריות של הממשלה ואין לה שום סמכות בשום נושא. אם זה היה בסמכות שלי, בהרב מיארה כבר אתמול לא הייתה בתפקיד".

אמסלם התייחס בהמשך למסיבת העיתונאים שקיים מפקד מחוז תל אביב, עמי אשד, במהלכה הודיע על התפטרותו תוך מתיחת ביקורת נוקבת על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "ראיתי אותו עורך מסיבת עיתונאים במדי משטרה בתוך מתקן משטרתי, לרגע חשבתי שאני נמצא במדינת עולם שלישי. במדינת ישראל כבר שישה חודשים יש הפרות סדר המוניות, אין דבר כזה בעולם – שדה תעופה וכבישים. יש פה כאוס. מפקד משטרת תל אביב מחליט לא לטפל בזה. אין מודיעין, אין מעצרים בלילות, אין מארגנים, אין אהוד ברק, אין חקירות של אהרון ברק, אין דן חלוץ. אתה צבוע".

"אני עדיין רואה אותו צועד יום אחד במדים בראש מצעד המפגינים", הוסיף אמסלם ותקף. "מי נתן להם את האישור לעצור 3/4 מדינה? כואב לכם – תפגינו. מה זה הפרות הסדר? לך קח רישיון בחוף הים ותפגין, לך קח רישיון באיזה גן סאקר ותפגין – כמו שהפגינו עד היום במדינת ישראל. היום זה הפקרות – מה זה המדורות? מה זה השחתת התשתיות? יש פה אנרכיה, קריאת תגר על שלטון החוק במדינת ישראל".

בתשובה לשאלה האם צריך לעצור את מובילי המחאה, השיב השר לשיתוף פעולה אזורי: "בוודאי, להעמיד אותם לדין דחוף. אהוד ברק להערכתי מזמן צריך להיות בחדרי החקירות, אין בנאדם אחד במדינה שלא חושב ככה, כולל הוא עצמו. אבל הוא יודע שאף אחד לא יעשה לו את זה – בגלל שהוא מעל החוק. אלו מעל החוק".

תגיות:אהוד ברקדוד אמסלםגלי בהרב מיארההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה