חדשות בארץ

גנץ לנתניהו: "לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית". הליכוד: "שבוי של המחאה"

יו"ר המחנה הממלכתי מסר ששוחח עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ואמר לו שהשיחות הן "הפתרון היחיד להסדרת החקיקה החד-צדדית". בליכוד הגיבו: חבל שגנץ לא נענה לקריאות ראשי הקואליציה, שקראו לו במשך חודשים להגיע להסכמות"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, קרא היום (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו לעצור את החקיקה ולחדש את ההידברות בבית הנשיא. בליכוד הגיבו לקריאתו של גנץ: "כל מטרתו היא לבזבז זמן. הוא שבוי של המחאה".

בהצהרה לתקשורת אמר גנץ: "שוחחתי עם נשיא המדינה ואמרתי שאם החקיקה החד-צדדית תיעצר, יש לחדש את ההידברות. זה הפתרון היחיד להסדרת החקיקה. אם לא למען הדמוקרטיה, אם לא למען הביטחון, אם לא למען הכלכלה, אז למען שלמות עם ישראל ומניעת שפיכות דמים. זו ממשלה רעה למדינת ישראל שצריך לקצר את ימיה. ובכל זאת, ובעת הזו במיוחד, מדינת ישראל חייבת  להישאר מאוחדת. אסור לקרוע את העם".

בהתייחסו להפגנות האלימות אמש בתל אביב, הוסיף יו"ר המחנה הממלכתי: "אנשים מבינים שהכיוון הוא לתהום, ולכן יוצאים להפגין באופן ספונטני". עם זאת, הוא הוסיף: "אנחנו נאבקים למען שלטון החוק וחייבים לכבד אותו. אני מבקש לפנות לכל אזרחי ישראל, עלינו לקחת אחריות, בין אם אתם תומכי הממשלה או מתנגדיה, חובה על כולנו להימנע מאלימות ולזכור, שיש גם כאלו שחושבים אחרת. לזכור שבסופו של יום עלינו לחיות פה ביחד, שבט לצד שבט, שבט עם שבט. שגם אחדות ישראל היא ערך עליון. שהמטרה היא לא ניצחון במלחמת אחים, אלא מניעתה".

בליכוד הגיבו לדבריו של גנץ: "חבל שבני גנץ לא נענה לקריאות ראשי הקואליציה, שקראו לו במשך חודשים להגיע להסכמות. במקום זאת, הוא מרח את הזמן ונשבר תחת לחץ איומי ראשי המחאה, וברח מהבנות שכמעט הבשילו להסכמות, ונטש את השיחות בבית הנשיא. לא מאמינים לבני גנץ. הוא שבוי של המחאה, ואינו רוצה או מסוגל להגיע להסכמות כלשהן. כל מטרתו היא לבזבז עוד זמן".

תגיות:הרפורמה המשפטיתבני גנץבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה